LED-ul și acumulatorii cu dimensiuni compacte au făcut posibile apariția unor faruri pentru bicicletă cu putere cel puțin impresionantă. Folosindu-se de cele două coordonate, Cateye pregătește lansarea unui nou model, Volt 1200, a cărui putere va fi de 1.200 de lumeni, iar autonomia va varia între 2 și 100 de ore, în funcție de modul de funcționare.
Forma suplă a acestuia va fi probabil pe placul multor posibili utilizatori, mai ales că acumulatorul este integrat în construcția propriu-zisă a farului și nu este unul extern cum se întâmplă în cazul altor faruri de putere mare. La putere maximă, Volt 1200 va putea funcționa vreme de două ore, dar modul intermitent îi va prelungi autonomia cu până la 98 de ore în plus.
Unul din dezavantajele lui Volt stă în durata de reîncărcare, care variază între 8 și 14 ore, limita minimă de încărcare recomandată de producător fiind de 80%, atinsă după 10 ore de conectare la o sursă de curent. Prețul recomandat de vânzare este de 200$, farul fiind deja disponibil.
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…
Vezi comentarii
nu se merita! e prea scump! eu ma asa ceva http://www.ebay.com/itm/Headlight-3800Lumens-3x-CREE-XM-L-T6-LED-3Mode-Rechargeable-Bike-Bicycle-light-/251362937362?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3a86660a12 si real are 1200 de lumeni! e criminal! deci cu banii pe Cateye Volt 1200 imi iau 4 bucat din farul mentionat mai sus care il am, si voi avea de 3 ori mai multa lumina decat decat Cateye Volt 1200
aaa prea scump.... nu se merita...