Categorii: Gravel bike

WTB lansează noul Raddler pentru gravel

WTB a lansat noua anvelopă pentru gravel, denumită Raddler și adresată turelor mai agresive făcute cu o bicicletă gravel pe gravel, acolo unde aderența la frânare este la fel de importantă ca aderența pe viraje.

WTB are deja în ofertă modelul Riddler, gândit să ruleze rapid pe teren uscat, dar care dispune și de profil mai agresiv pe laterale pentru aderență bună pe viraje. Însă deși Riddler este considerată o anvelopă bună, există totuși opinii potrivit cărora Riddler se uzează prea repede și nu oferă suficientă aderență pe ud. Așa că a fost lansat acest Raddler.

Comparație: WTB Riddler stânga, WTB Raddler dreapta

Noua anvelopă folosește pe centru o linie cu proeminențe ce au aceeași formă fiind însă mai spațiate. Sunt de asemenea și puțin mai mari și mai înalte. Aceste specificații ar trebui să le ofere rezistență mai mare în timp, dar și aderență mai bună pe noroi.

Proeminențele laterale sunt semnificativ mai mari, iar anvelopa are un profil general mai pătrățos, lucru care ar trebui să pună la treabă și proeminențele laterale ce oferă extra aderență.

Variantele WTB Raddler și specificații

Noua WTB Raddler este disponibilă în două variante: 700c x 40 și 44 mm, fiind disponibile cu pereți lateriali negri sau colorați. Anvelopa beneficiază de construcția WTB TCS Light tubeless, carcasă „single ply”, densitate 60 tpi și cauciuc DNA. Dimensiunea reală pentru Raddler de 44mm este de 43,25 mm instalate pe jante cu 26 mm lățime interioară.

Greutate și preț

Noile WTB Raddler sunt deja disponibile pe piață la prețul de 59,99$, greutatea variantei de 44 mm cu pereți colorați fiind de 512 grame. Pretul pentru modelul mai vechi Riddler, este de 159 Lei, pentru varianta 700c x 35.

Importator: DHS BikeParts

Dan Mazilu

Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.

Stiri Recente

(P) Kross: de la un mic magazin din Polonia, la unul dintre cei mai importanți producători europeni

Fiecare brand de biciclete are o poveste interesantă, unele mai fascinante ca altele și cel mai frumos este când le…

o zi in urma

Suport de 6 biciclete de la Thule: noul Revert

Thule a găsit o soluție de a transporta 6 biciclete pe un suport care se montează pe cârlig, un suport…

6 zile in urma

Noul Pinarello Dogma XC, hardtail și full-suspension

Pinarello, cunoscut mai degreabă pentru cursierele de top pe care le fabrică, lansează în tandem noul Dogma, o bicicletă de…

6 zile in urma