Categorii: Gravel bike

Tailfin Fork Pack este noul sistem pentru prinderile Anything Cage de la furcile gravel și nu numai

Pentru cei care au la gravel furcă cu cele trei șuruburi “Anything Cage”, Tailfin a inventat sistemul Tailfin Fork Pack. Cele trei șuruburi de pe brațele furcii sunt similare cu cele două șuruburi în care se prinde, în general, suportul bidonului pentru apa însă aici fiind trei, greutatea susținută și stabilitatea bagajului sunt mai mari.

Pentru a nu fi “obligat” să umbli pe bicicletă cu suporturile montate permanent pe furcă și pentru a te scuti de “coșmarul” deșurubării celor 6 șuruburi atunci când nu ești în excursie cu bicicleta, Tailfin vine cu acest sistem, Fork Pack, care poate sta permanent instalat pe furcă. Este de fapt un “quick release” cu care poți instala și demonta imediat, coburii pe care vrei să-i transporți pe bicicletă.

Tailfin Fork Pack este fabricat din aluminiu 7075-T6 eloxat și se instalează în toate cele 3 șuruburi sau doar în două. Totuși, noul Tailfin Fork Pack nu poate fi folosit împreună cu orice alt suport de pe piață ci doar cu coburii Tailfin care au montantul special ce se prinde în acest Fork Pack. Disponibili sunt coburii Tailfin de 5 și de 10 litri.

Gențile sunt complet impermeabile, cusăturile vulcanizate, iar spatele semi-rigid. Închiderea se face prin rulare, pentru a putea ajusta mărimea coburilor în funcție de câte bagaje ai înăuntru. Limita de greutate este de 4,5 kg per geantă, la prinderea cu 3 șuruburi și 3 kg la prinderea în două șuruburi.

Greutatea totală – genți, chingi, șuruburi și Tailfin Fork Pack este de 442 g pentru coburii de 5 litri și 524 g pentru cei de 10 litri. Prețul este de 100 $ pentru geanta de 5 litri sau 125 $ pentru cea de 10. Seturi separate Fork Pack sunt disponibile la prețul de 40 $.

Dan Mazilu

Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.

Share
Published by
Dan Mazilu

Stiri Recente

Bryton lansează noul ciclocomputer smart Rider S510

Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…

4 zile in urma

Test – bicicletă gravel electrică Van Rysel E-GRVL AF HD

Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…

o săptămână in urma

Prologo lansează noua gamă de șei AGX “Slide Control” cu control al alunecării

Prologo AGX înseamnă „Aventură, Gravel, Ciclocros”, iar noua serie de produse din această gamă vine cu control al alunecării și…

2 săptămâni in urma