Categorii: Gravel bike

Maxxis lansează noul Reaver, cea mai rapidă anvelopă pentru gravel de până acum!

Pe final de sezon gravel Maxxis lansează noua lor anvelopă special dedicată acestei discipline din ce în ce mai populară, gravel. Este o anvelopă rapidă, ușoară și potrivita de folosit și la concursuri.

Maxxis Reaver, ce este?

Noul Maxxis Reaver este o anvelopa de gravel pentru condiții uscate, cu profil discret și rapid. Profilul noului Reaver combină caracteristici întâlnite la anvelopele Maxxis Speed Terrane pentru ciclocros, cu Maxxis Aspen ST pentru mtb.

Majoritatea designului întâlnit acum la Reaver vine de la cauciucul Aspen ST. Centrul este o variație a proeminențelor de pe Aspen, așezate în seturi de câte trei. Între ele găsim elemente de legătură care conectează fiecare al 3lea și al 6lea rând, oferind astfel contact mai bun cu terenul.

Proeminențele laterale sunt bine definite și destul de apropiate, oferind aderență bună pe viraje, pietriș sau noroi. Proeminențele dispun de o adâncitură longitudinală centrală care-i permite să flexeze și să se muleze pe forma terenului.

Cum este Maxxis Reaver în comparație cu Rambler și Receptor, tot pentru gravel?

Maxxis Rambler este mai mult pentru „toate condițiile”. Practic dacă obișnuiești să pedalezi pe ud sau condiții mixe, alegi mai bine Maxxis Rambler. În schimb Maxxis Receptor este o anvelopă cu centru slick, o anvelopă foarte bună dacă drumurile pe care obișnuiești să mergi sunt, în mare parte, asfaltate. Dacă însă ce cauți este viteză maximă și performanță pe gravel (pietriș, macadam, calcar pisat, drumuri de țară, drumuri forestiere), Maxxis Reaver ar trebui să fie alegerea corectă.

Maxxis Reaver – dimensiuni, greutate, preț

Pentru moment noul Maxxis Reaver este disponibil doar în varianta de dimensiune 700x40c, care este și cea mai populară opțiune pentru “gravel rapid”. Carcasa Reaver folosește construcția ușoară de la Maxxis, adică 120 TPI, tubeless-ready cu protecții laterale EXO. Maxxis Reaver este disponibilă în variantele cu pereți laterali maro sau clasic pe negru. Prețul anunțat este de 70$, iar greutatea de 420 g.

Dan Mazilu

Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.

Share
Published by
Dan Mazilu

Stiri Recente

Test – Merida eONE-EIGHTY 2025 și Merida eONE-SIXTY SL 2025 – Primele impresii

În octombrie am fost în Spania, unde Merida a lansat trei noi biciclete. Evenimentul a fost cu atât mai important…

3 zile in urma

Roți de top din carbon, cu dinam inclus în butuc? Da, există, se numesc Hunt Proven Carbon XC Dynamo și au o greutate surprinzătoare

Roțile pentru MTB Proven Carbon XC Dynamo recent lansate de Hunt, un producător de roți din carbon cu un excelent…

o săptămână in urma

Merida lansează trei noi biciclete electrice: eONE-EIGHTY, eONE-SIXTY SL și eFLOAT echipate cu noile motoare Bosch

Recent ne-am deplasat în Spania unde Merida tocmai a lansat cea mai mare și mai extremă bicicletă mtb electrică a…

o săptămână in urma