BH Lynx SLS: full-suspension cu apucături de hardtail

Modelul SLS este un full-suspension, deși din primele fotografii publicate inițial părea un hardtail. Și este vorba despre o suspensie single-pivot cu un rocker link foarte mic, care oferă o cursă de 80mm. De principiu, scopul a fost să construiască un cadru foarte ușor, cu o suspensie mică, oferind totodată aceleași avantaje la pedalat precum un hardtail, cadrul fiind foarte rigid torsional. Greutatea cadrului este de 1.520 de grame, fără amortizorul Fox Float SL (care cântărește aproximativ 250 de grame).

În ceea ce privește geometria, headtube-ul este amplsat la 67 de grade, așadar degajat pentru un bike de XC, un chainstay foarte scurt, de doar 426mm și un reach 445mm pentru dimensiunea M a cadrului. Unghiul seat tube-ului este de 76 de grade. Pe cadru pot fi montate 2 bidoane de lichide, găzduiește o anvelopă cu o lățime de maxim 2.4 inch, este compatibil cu ureche UDH deci și cu schimbător T-Type, iar cablurile sunt trase prin interior, mai precis pe deasupra sistemului de cuvete.

Patru versiuni de echipare vor fi disponibile, cea mai ieftină fiind cea dotată cu o transmisie Shimano XT, 6.300 de euro, pe când cea mai scumpă, echipată cu Sram XX SL AXS, va costa 12.000 euro, fiind dotată și cu suspensii controlate electronic, Rock Shox Flight Attendant.

via BH

Dragos Mitroi

Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete testate și evaluate în mod obiectiv. Pedalează din 1998 pe mountainbike și din 2009, aproape zilnic, pe site-ul de față.

Share
Published by
Dragos Mitroi

Stiri Recente

Blue Trail-ul de la Cheile Grădiștei: tot ce trebuie să știi

Blue Line este un nou traseu construit la Cheile Grădiștei, pe lângă Black Line-ul de concurs deja existent. Acest traseu…

2 zile in urma

Bicicletele Raymon 2025 prezentate în România, la AfiSport

Vinerea trecută am avut ocazia să mă uit mai atent la noile biciclete Raymon din colecția 2025, iar o simplă…

4 zile in urma

Hayes Dominion A4: un sezon cu final neașteptat

Pe lângă biciclete, anul acesta am testat și destul de multe frâne. Și s-a întâmplat ca pe final de sezon…

o săptămână in urma