Nu mai dura mult până când producătorii de e-bike-uri ar fi dat frâu liber imaginației ca să creeze de fapt e-motociclete. Un exemplu concret în acest sens este noul B2G, care vine cu un motor de 10.000W (adică vreo 13 cai putere) – fiind mai puternic decât un Vespa de 50cmc – dar semnificativ mai ușor, cu suspensii de 250/212mm și cu un acumulator gigantic de 2.880Wh. Greutatea totală a acestui e-bike este de 48 de kg. Semnificativă.
Are pedale, sistem de transmisie, o furcă double-crown, șa de motocicletă și cric, iar în aceste condiții nu este chiar de mirare greutatea mare. Ca dotare standard, e-bike-ul este dotat și cu o manetă de accelerație, ceea ce evident o face mai rapidă dar îi consumă acumulatorul mult mai repede. Și nici nu e de mirare, căci viteza maximă este de peste 100 de km/h.
Grozăvia produsă în Elveția și care arată deosebit de ciudat, va avea un preț de aproximativ 5.500 de euro. Problema este că odată consumat acumulatorul, un e-bike de 48 de kg nu-ți mai lasă nicio șansă la pedalat, chiar dacă transmisia are mai multe rapoarte. Gândiți-vă că unii dintre utilizatori vor pedala pe un e-bike care are aproape aceeași greutatea cu a lor. De neimaginat și fără sens totodată. Rămâneți în deplinătatea facultățiilor mintale, vă rog!
În octombrie am fost în Spania, unde Merida a lansat trei noi biciclete. Evenimentul a fost cu atât mai important…
Roțile pentru MTB Proven Carbon XC Dynamo recent lansate de Hunt, un producător de roți din carbon cu un excelent…
Recent ne-am deplasat în Spania unde Merida tocmai a lansat cea mai mare și mai extremă bicicletă mtb electrică a…