Începând din 2013, Robert Barr, cel care a pus bazele firmei ARBR, a lucrat intens la cadrul lui Saker, împreună cu o echipă de specialiști ce au lucrat în Formula 1 timp de 25 de ani. Așa se prezintă Robert când povestește despre noul său produs, ca să sublinieze din start că este vorba despre un efort mare și comun, în construcția noului Saker. Totodată, s-a decis din start că nu se va face niciun compromis în ceea ce privește produsul final, asta însemnând că nu s-a făcut niciun rabat la calitate în ceea ce privește producția, tehnologia sau materialele folosite. Tocmai din acest motiv, ARBR Saker este produs în Anglia.
Carbonul beneficiază de asemenea de o construcție diferită, în funcție de componentă (basculă sau triunghiul posterior), pentru a asigura performanțe maxime. Asta înseamnă în fond mult mai multe ore de muncă la construcția cadrului, însă rezultatul denotă o rigiditate și o eficiență foarte mari. Vor exista două tipuri de geometrii, una cu reach de 437mm și alta cu un reach mai mare, de 465mm. Lungimea basculei, de 435mm, va fi identică pentru ambele versiuni, iar headtube-ul este amplsat la 65.1 grade.
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…