Începând din 2013, Robert Barr, cel care a pus bazele firmei ARBR, a lucrat intens la cadrul lui Saker, împreună cu o echipă de specialiști ce au lucrat în Formula 1 timp de 25 de ani. Așa se prezintă Robert când povestește despre noul său produs, ca să sublinieze din start că este vorba despre un efort mare și comun, în construcția noului Saker. Totodată, s-a decis din start că nu se va face niciun compromis în ceea ce privește produsul final, asta însemnând că nu s-a făcut niciun rabat la calitate în ceea ce privește producția, tehnologia sau materialele folosite. Tocmai din acest motiv, ARBR Saker este produs în Anglia.
Carbonul beneficiază de asemenea de o construcție diferită, în funcție de componentă (basculă sau triunghiul posterior), pentru a asigura performanțe maxime. Asta înseamnă în fond mult mai multe ore de muncă la construcția cadrului, însă rezultatul denotă o rigiditate și o eficiență foarte mari. Vor exista două tipuri de geometrii, una cu reach de 437mm și alta cu un reach mai mare, de 465mm. Lungimea basculei, de 435mm, va fi identică pentru ambele versiuni, iar headtube-ul este amplsat la 65.1 grade.
Fiecare brand de biciclete are o poveste interesantă, unele mai fascinante ca altele și cel mai frumos este când le…
Thule a găsit o soluție de a transporta 6 biciclete pe un suport care se montează pe cârlig, un suport…
Pinarello, cunoscut mai degreabă pentru cursierele de top pe care le fabrică, lansează în tandem noul Dogma, o bicicletă de…