Noua anvelopă Cross-XS de la Vittoria va fi disponibilă ca baieu și clincher TNT tubeless ready și va folosi noua generație de carcasă din bumbac Corespun. TPI-ul rămâne identic la noul tip de carcasă, dar țesătura este asemănătoare cu cea a anvelopelor pentru velodrom, fiind mai suplă. Va fi disponibilă din toamnă în dimensiunea 700x33c, nefiind exclusă nici o variantă mai lată.
Profilul are crampoane hexagonale apropiate în centru, către margine având crampoane intermediare de tranziție către cele laterale, mari.
Anvelopa a fost prezentată la Sea Otter Classic montată pe o bicicletă de ciclocros pe roțile Qurano Disc ce urmează să apară pe piață. Acestea au jantele din carbon îmbogățit cu Graphene dar modificate pentru folosirea cu disc de frână.
Roțile folosesc un design tubeless-ready cu profil intern asimetric ce facilitează instalarea anvelopelor dintr-o singură direcție.
O altă anvelopă este modelu Martello DH care a fost testată deja în curse. Aceasta folosește cauciucul 4C care are un material mai rezistent la baza crampoanelor și unul mai moale pe capătul acestora.
Crampoanele au fante din ce în ce mai mari și întoarse spre lateralul benzii de rulare, cele de pe mijloc fiind transversale și oferind o rulare mai bună iar permit deformarea în caz de fânare. Cele laterale au fante longitudinale care sporesc aderența laterală în viraje.
Anvelopa din imagine este folosită în două etape de Cupă Mondială, amestecul de cauciuc cu Graphene făcând posibilă uzura mică ce este prezentă.
Noul model Cannoli 27.5+ are un profil mai agresiv decât deja existentul în gamă Bombolini, având o tracțiune superioară în nisip și zăpadă. Acesta va fi disponibil în dimensiunile 27.5×3.0, 29×3.0 și 26×4.8. Nu există încă informații despre prețuri sau disponibilitate.
Roțile din imagine sunt noile Deamion de 27.5+ și 29+ cu jantă din aluminiu cu lățimea internă de 40 mm. Greutatea pentru un set de 27.5+ este de 1900 g, acestea vor fi disponibile din toamnă, prețul nefiind anunțat.
Informații și imagini preluate de pe bikerumor.com