Anvelope Schwalbe in 2011 la Eurobike


Pe langa unele modele noi de anvelope, Schwalbe a prezentat la Eurobike si trei noi „compund”-uri (compus) ce poarta denumirea de PaceStar, TrailStar si VertStar. Astfel, printre aparitiile notabile in 2011 amintim noul Schwalbe Ice Spiker Pro, o anvelopa pentru iubitorii de freeride care nu vor sa renunte la bicicleta nici macar pe zapada. „Tintele” metalice instalate in anvelope sunt menite sa asigure o aderenta excelenta atat pe zapada cat si pe gheata.


Anvelopa Schwalbe Ice Spiker Pro se numara printre cele mai late anvelope de iarna pentru biciclete, fiind oferite in formatul 26 x 2.35. Pretul este de aproximativ 90 de euro.


Tot pentru mountainbike-uri, Schwalbe propune alte doua anvelope : Dirty Dan, de care cu siguranta ai mai auzit, dar care este oferit anul acesta in versiunea freeride si modelul Black Shark. Dirty Dan cantareste 920 de grame fiind mai usor decat versiunea pentru Downhill si este una dintre cele mai bune anvelope pentru teren noroios de pe piata. Este oferit pentru aproximativ 50 de euro.


Anvelopa Schwalbe Black Shark traieste un come-back in 2011 si este oferita ca o anvelopa „all rounder”, universala. Se vrea a fi un model de buget (costa 15 euro) si ofera o greutate scazuta, carcasa cu o densitate mare de 50 EPI, pereti laterali „LiteSkin” si protectie avansata impotriva snake-byte-ului. Va fi disponibil din aceasta toamna.


Pentru utilizatorii de biciclete urbane, Schwalbe propune in acest an o versiunea mai „slim” a modelului Marathon Supreme pentru biciclete sportive, rapide sau de Trekking. Iar daca tot vorbim de dimensiunile noilor anvelope Schwalbe, la capatul opus se afla modelul Big Apple oferit pentru 2011 intr-o versiune mai lata, in formatul 55-622. Pretul acestuia va fi de circa 30 de euro.


Schwalbe Triple Star Compounds – despre ce este vorba?


Cei de la Schwalbe au imbunatatit „continutul” anvelopelor pentru 2011. In acest sens, s-a apelat la alti compusi pentru fabricarea noilor modele. Este vorba de PaceStar, un compus care asigura o viteza de rulare excelenta si o aderenta in viraje foarte buna oferit pentru bicicletele de Cross Country, TrailStar gandit pentru bicicletele de Freeride si Enduro, cu o viteza mare de deplasare, un centru cu aderenta crescuta si cu aderenta foarte mare in viraje si „compound”-ul VertStar cu un centru foarte moale si laterale foarte moi, gandit special pentru Downhill.


Cei de la Schwalbe afirma ca odata cu lansarea noilor compusi, problema anvelopelor care pierdeau semnficiativ aderenta pe teren umed a luat sfarsit.



Dragos Mitroi

Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete testate și evaluate în mod obiectiv. Pedalează din 1998 pe mountainbike și din 2009, aproape zilnic, pe site-ul de față.

Share
Published by
Dragos Mitroi

Stiri Recente

Două etape din Cupa Mondială de eMTB din 2025 vor avea loc în România!

După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…

o săptămână in urma

Test – șa Prologo Dimension AGX Space Slide Control

Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…

2 săptămâni in urma

Federația Română de Ciclism anunță organizarea Campionatului Național de Ciclocros 2024-2025

Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…

2 săptămâni in urma