Thule relansează cunoscutul suport T2 pentru cârlig

Thule T2 este pe piaţă de vreo 10 ani fiind unul din cele mai apreciate sisteme de transport al bicicletelor pe cârligul de remorcare al maşinii.

Noul Thule T2 PRO dispune de suporţi redesenaţi pentru roţile bicicletelor. Construite să accepte inclusiv anvelope fat canalele din interior sunt gândite în aşa fel încât şi roţile de cursieră să fie bine fixate. Suportul „SecureHook” este mai lat, mai rigid şi dispune acum de un mecanism mai bine securizat.

Una din cele mai bune specificaţii ale noului T2 PRO este repoziţionarea manetei de pliere. În ciuda faptului că noul T2 este mai robust decât modelul anterior greutatea sa este aceeaşi. Noua poziţie a acestei manete este mult mai bună întrucât nu trebuie să bagi mâna printre bicicletele murdare pentru a o acţiona. Un alt avantaj este că această manetă poate fi detaşată pentru a ataşa o extensie pentru a 2a bicicletă după care maneta se instalează la loc. La modelul T2 vechi nu mai puteai ajunge la această manetă dacă extensia era instalată.

O altă îmbunătăţire este interfaţa „AutoAttach” care îţi permite să muţi portbagajul foarte uşor de pe o maşină pe alta. Thule a mărit distanţa dintre biciclete şi maşină cu 40%. Asta înseamnă că acum poţi folosi acest suport şi pe SUV-uri care dispun de roată de rezervă instalată pe hayon. În plus şi distanţa faţă de asfalt a fost mărită cu 35%. În plus a fost mărită şi distanţa dintre biciclete cu 2,5 cm pentru a fi mai puţine şanse ca acestea să se lovească între ele. Suportul poate susţine biciclete cu roţi de la 20 la 29 inch.

Preţul noului Thule T2 PRO este de 549$ în timp ce extensia costă 399$. Dacă totuşi doreşti modelul vechi T2 acesta poate fi încă găsit la un preţ aproximativ de 399$.

Dan Mazilu

Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.

Share
Published by
Dan Mazilu

Stiri Recente

Ce a presupus organizarea Campionatului European de XCO: interviu cu Tudor Oprea

Ne reîntâlnim cu Tudor Oprea, de data aceasta nu în calitate de sportiv, nici de team manager. Tudor se află…

3 zile in urma

Ofertele acestei săptămâni: 13-19 mai 2024

Săptămâna aceasta am primit oferte de la AfiSport și de la BikeFun, pe care le puteți vedea mai jos. AfiSport…

5 zile in urma

Kross Level 2.0: entry-level cu o geometrie evoluată

Cei de la Kross au decis ca noul Level din aluminiu să aibă o geometrie foarte similară cu cea a…

5 zile in urma