Tailfin AeroPack – portbagajul aerodinamic compatibil cu orice bicicletă

Am asistat în ultima vreme la lansarea unui număr impresionant de soluții pentru transportul bagajelor pe bicicletă. Mai precis soluții „noi” și „light” de transport, întrucât coburii clasici instalați de-o parte și de alta a roților sunt o opțiune veche. În această idee Tailfin vine cu o soluție de carbon pentru un portbagaj spate care nu este doar ușor și compatibil cu mtb-urile și cursierele ci este și aerodinamic. Pare a fi soluția ideală pentru ture rapide de bikepacking sau de anduranță tip randonneur.

Una din specificațiile care se remarcă la noul portbagaj spate Tailfin AeroPack este versatilitatea sa și compatibilitatea cu practic orice ax spate, existând verisuni pentru șosea, gravel, trekking, mtb și fat bike. Tailfin AeroPack este compatibil până și cu mtb-urile cu suspensie spate mulțumită balamalei rotative. Mai mult, întrucât se prinde de tija de șa undeva jos, este compatibil inclusiv cu tijele de șa reglabile.

Există trei versiuni pentru Tailfin AeroPack: carbon, aluminiu și Trunk. Primele două dispun de un suport format dintr-o grindă rigidă integrată pe fundul genții. Portbagajul și geanta sunt practic unite într-un singur produs, obținându-se un portbagaj rigid care nu se va mișca stânga-dreapta. Pentru a instala portbagajul trebuie să înlocuiești axul roții spate cu cel special oferit de Tailfin.

Pentru și mai mult spațiu de bagaje, poți instala două genți una peste alta, ambele rămânând în continuare aerodinamice, în siajul tău. Geanta inclusă în set are capacitatea de 20L, iar închiderea sa se face prin rulare. Materialele folosite sunt impermeabile.

Prețul anunțat pentru AeroPack Trunk este de 169 euro. AeroPack Carbon are prețul anunțat de 385 euro și are greutatea de 600g. AeroPack Alloy are greutatea de 780g și prețul anunțat de 315 euro. Greutatea maximă suportată de portbagaj și geantă este de 12kg.

Dan Mazilu

Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.

Share
Published by
Dan Mazilu

Stiri Recente

(P) Kross: de la un mic magazin din Polonia, la unul dintre cei mai importanți producători europeni

Fiecare brand de biciclete are o poveste interesantă, unele mai fascinante ca altele și cel mai frumos este când le…

3 zile in urma

Suport de 6 biciclete de la Thule: noul Revert

Thule a găsit o soluție de a transporta 6 biciclete pe un suport care se montează pe cârlig, un suport…

o săptămână in urma

Noul Pinarello Dogma XC, hardtail și full-suspension

Pinarello, cunoscut mai degreabă pentru cursierele de top pe care le fabrică, lansează în tandem noul Dogma, o bicicletă de…

o săptămână in urma