“STAND4CURE” cricurile KWIKSTANDS pentru bicicletele de şosea

Nu este nici primul şi nici ultimul cric pentru bicicletă însă acest „Stand4Cure” este totuşi unic cel puţin din două motive. Compania înfiinţată de Tom Jensen a luat fiinţă după ce acesta s-a luptat cu cancerul de prostată. După ce a învins a început lungul proces de recuperare, iar Tom şi-a îndreptat atenţia spre bicicleta sa de şosea Orbea. În pauzele de antrenament Tom dorea să îşi poată sprijini bicicleta de ceva însă fără a modifica ceva sau adăuga lucruri noi la cadru. Aşadar Tom l-a abordat pe fratele său Reg, inginer şi inventator.

Ideea a fost să creeze ceva care să poată ataşa la şurubul angrenajelor standard pentru bicicletele de şosea, ceva ce poate fi instalat şi dezinstalat rapid şi uşor, dar care să poată fi la fel de uşor transportat. Instalarea prin frecare a însemnat că nimic nu trebuia adăugat în plus la bicicletei. După prima serie de prototipuri Tom a început deja să vândă noile cricuri Kwikstands.

Însă, în timp ce se lupta cu nemiloasa boală Tom a descoperit importanţa cercetării, educaţiei şi a comunităţii. Aşadar el a hotărât ca 3$ din vânzarea fiecărui cric să fie donaţi, câte 1$, pentru fiecare din cele 3 ramuri din partea cărora a avut susţinere. Aşa a luat fiinţă Stand4Cure.

Pentru a instala un Kwikstand tot ce trebuie să faci este să-l extinzi atât cât ai nevoie şi să-l „înfigi” în şurubul angrenajului pedalier. Atâta vreme cât roata faţă nu este dreaptă, bicicleta este garantat că nu se va mişca. Kwikstand este disponibil în 4 variante: pentru angrenaj Shimano, şurub 8mm, şurub 10mm (Sram GXP) şi şurub 10mm pentru Campagnolo.

Cricul cântăreşte 70,8 g şi măsoară 16,5 cm retractat sau 29,2 cm extins. Preţurile pornesc de la 27,98$, iar culorile disponibile sunt roşu, albastru, negru, roz sau argintiu cu tija extinsă argintie. Există şi upgrade-uri cu inscripţionări  customizate şi tijă internă exolată.

Daca doresti un asemenea cric il poti achizitiona de la stand4cure.com

Dan Mazilu

Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.

Share
Published by
Dan Mazilu

Stiri Recente

(P) Kross: de la un mic magazin din Polonia, la unul dintre cei mai importanți producători europeni

Fiecare brand de biciclete are o poveste interesantă, unele mai fascinante ca altele și cel mai frumos este când le…

4 zile in urma

Suport de 6 biciclete de la Thule: noul Revert

Thule a găsit o soluție de a transporta 6 biciclete pe un suport care se montează pe cârlig, un suport…

o săptămână in urma

Noul Pinarello Dogma XC, hardtail și full-suspension

Pinarello, cunoscut mai degreabă pentru cursierele de top pe care le fabrică, lansează în tandem noul Dogma, o bicicletă de…

o săptămână in urma