Silca Avventura Americana este gentuţă care se rulează foarte eficient şi estetic sub şa

Noua gentuţă de şa Avventura Americana de la Silca, vine pentru sezonul 2020 într-o versiune nouă, limitată, special gândită şi construită să fie utilă cicliştilor amatori de aventură. Echipată fiind cu închiderea BOA, noua Avventura dispune de organizare mai bună a sculelor în interior şi o închidere mai bună, ce asigură impermeabilitate pe ploaie şi pedalare off-road.

Faţă de alte modele de la Silca, Avventura este construită dintr-un material textil mai uşor – poliester 400D mai precis, fapt care ajută şi la o rulare mai uşoară indiferent dacă este pe jumătate plină cu scule sau complet plină. Interiorul este căptuşit cu poliester 200D de un galben deschis. Culoarea a fost aleasă în acest fel pentru a-ţi fi mai uşor să găseşti lucrurile pe care le cauţi.

Închiderea prin rulare a fost şi aceasta regândită. Acum Avventura primeşte o „împachetare” asimetrică pentru a obţine o acoperire mai bună când gentuţa este plină. La interior găseşti patru buzunare înguste unde poţi pune cartuşele co2 şi levierele. Buzunarul central este dimensionat pentru a găzdui o cameră de maxim 700cx50mm / 29×2.0″.

Pe exterior a fost adăugată o secţiune întărită care protejează suplimentar obiectele din gentuţă, plus o bandă velcro, mai lată, care oferă o închidere şi mai sigură. Închiderea BOA asigură o fixare perfectă sub aproape orice şa, iar suprafaţa specială din material aderent oferă protecţie faţă de railurile şeii.

Silca Avventura Americana este utilă pentru a fi folosită nu doar instalată la şa. Mulţumită formei şi a închiderii prin rulare, aceasta intră foarte bine şi în buzunarele de la spate ale tricoului de ciclism, în cazul în care eşti la o tură mai „light”. Sau o poţi pune direct în rucsac, unde nu se va mai murdări de la noroiul aruncat de roata spate. Preţul anunţat este de 65$ la care se adaugă 7,95$ pentru livrare în România.

Dan Mazilu

Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.

Share
Published by
Dan Mazilu

Stiri Recente

Test – Merida eONE-EIGHTY 2025 și Merida eONE-SIXTY SL 2025 – Primele impresii

În octombrie am fost în Spania, unde Merida a lansat trei noi biciclete. Evenimentul a fost cu atât mai important…

4 zile in urma

Roți de top din carbon, cu dinam inclus în butuc? Da, există, se numesc Hunt Proven Carbon XC Dynamo și au o greutate surprinzătoare

Roțile pentru MTB Proven Carbon XC Dynamo recent lansate de Hunt, un producător de roți din carbon cu un excelent…

o săptămână in urma

Merida lansează trei noi biciclete electrice: eONE-EIGHTY, eONE-SIXTY SL și eFLOAT echipate cu noile motoare Bosch

Recent ne-am deplasat în Spania unde Merida tocmai a lansat cea mai mare și mai extremă bicicletă mtb electrică a…

2 săptămâni in urma