POC lansează Coron Air Carbon Spin, pentru downhill și enduro

Noua cască POC Coron Air Carbon Spin este o versiune mai ușoară a modelului fără “carbon” în nume, aceasta din urmă fiind construită din fibră de sticlă. Noua Carbon Spin dorește însă să și reziste la mai multe lovituri, în comparație cu căștile din ultima vreme care sunt practic „de unică folosință”.

Carbon Spin dispune de căptușeală Multi-Impact EPP (polipropilenă expandată), care are o greutate ceva mai mare decât tradiționalul EPS (polistiren expandat). Însă folosind EPP, casca poate absorbi mai multe impacturi, în comparație cu polistirenul care se comprimă după prima lovitură. Folosind carcasa din carbon, casca ajunge la o greutate de 1070 g. Nu este cea mai mică greutate de pe piață pentru o cască full face, însă poate fi cea mai ușoară care oferă acest nivel de securitate.

Denumirea „Air” face referire la cele 20 fante de ventilație și la canalele interne care au rolul de a canaliza aerul la interior, indiferent de viteza cu care mergi. Este o specificație foarte utilă în spacial dacă faci enduro, unde ai și de dat la pedale suficient de mult.

Adăugarea căptușelii „Spin” oferă încă un element de securitate, prin siliconul injectat, care oferă protecție în cazul loviturilor oblice. Alte specificații importante și pe care le găsim la această cască sunt căptușeala de obraji deatșabilă – utilă în caz de accident și cozorocul colapsabil – util în caz de impact frontal.

Casca POC Coron Air Carbon Spin este optimizată să se potrivească cel mai bine cu ochelarii goggles POC Ora. Prețul anunțat este de 290 euro pentru versiunea normală și 450 euro pentru versiunea din carbon.

Dan Mazilu

Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.

Share
Published by
Dan Mazilu

Stiri Recente

Suport de 6 biciclete de la Thule: noul Revert

Thule a găsit o soluție de a transporta 6 biciclete pe un suport care se montează pe cârlig, un suport…

2 zile in urma

Noul Pinarello Dogma XC, hardtail și full-suspension

Pinarello, cunoscut mai degreabă pentru cursierele de top pe care le fabrică, lansează în tandem noul Dogma, o bicicletă de…

3 zile in urma

Noul Yeti SB165: acum în format mullet

O delectare pentru priviri acest nou SB165, mai ales în culoarea această albastră. Odată cu adăugarea unei roți de 29…

3 zile in urma