Hammerhead Karoo este noul ciclocomputer cu Android

Hammerhead Karoo este un nou ciclocomputer care urmează a fi lansat pe piață în curând. Funcționează cu sistemul de operare Karoo care are la bază un Android 6.0. Numele Karoo vine de la deșertul din Africa de Sud unde fondatorii mărcii au crescut pe biciclete. Karoo este un ciclocomputer smart care știe cam de toate. Punctul lui forte este navigația și crearea de trasee direct de pe computer, fără a fi nevoie de ajutorul unui computer sau telefon.

Hammerhead Karoo dispune de integrare cu Strava, oferă programe de antrenament, iar împerecherea cu senzorii se face fie prin ANT+ fie Bloetooth. Senzorii ce pot fi conectați sunt: viteză, cadență, puls, putere, schimbarea vitezelor, oxigenarea mușchilor și controlul trainerului.

Suplimentar față de conectivitatea ANT+ și Bluetooth, Karoo dispune de WiFi și inclusiv conexiune GSM, mulțumită sim-ului care poate fi introdus la interior. Dispozitivul este dotat cu un acumulator de 3000 mAh Li-Polymer care oferă 15 ore de funcționare normală sau 10 ore de utilizare dacă ai pornite datele, wireless-ul, iar ecranul are luminozitate maximă. Acumulatorul se încarcă în maxim 3 ore.

Unitatea este robustă. La interior dispune de un șasiu din aluminiu acoperit cu o carcasă din ploicarbonat, totul fixat în 8 șuruburi. Protecția la apă este de nivel IP67. Asta însemnă că rezistă în apă timp de 30 minute la o adâncime de 1 m. Dimensiunile fizice sunt destul de mari însa similare cu ale computerelor din ziua de azi. Cu 98 x 72 x 28 mm, noul Karoo este cam de dimensiunea lui Polar V650 și ceva mai scurt decât Garmin Edge 1000. Greutatea este de 185 grame. Dimensiunile exterioare ale unității oferă computerului un ecran cu diagonala de 3,5 inch (53.28 x 71.04 mm) și o rezoluție de 640 x 480, la fel ca primele aparate foto digitale.

Instalarea computerului se face într-un suport rotativ standard compatibil Garmin. Dacă ai deja așa ceva este foarte bine, însă dacă nu, Karoo vine în cutie cu suport inclus de la Barfly.

Hammerhead Karoo dispune offline de harta de bază a întregii lumi, aceasta fiind actualizată automat, lunar. Memoria unității este de 16 gb, suficient pentru toate hărțile pe care ți le dorești. Nu în ultimul rând, altimetrul este barometric, ceea ce face ca precizia altitudinii să fie mai bună.

Prețul nu a fost încă anunțat oficial, însă acesta este de 299$ dacă te înregistrezi pe site și profiți de „oferta secretă”.

Dan Mazilu

Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.

Share
Published by
Dan Mazilu

Stiri Recente

Două etape din Cupa Mondială de eMTB din 2025 vor avea loc în România!

După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…

o săptămână in urma

Test – șa Prologo Dimension AGX Space Slide Control

Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…

2 săptămâni in urma

Federația Română de Ciclism anunță organizarea Campionatului Național de Ciclocros 2024-2025

Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…

2 săptămâni in urma