Giro lansează noii Sector pentru mtb și gravel

Noii pantofi Giro Sector destinați segmentului offroad, calcă pe urmele versiunilor de șosea Giro Imperial, și primesc acum îmbunătățirile pentru care variantele de șosea sunt apreciate. Pornind de la construcția cu trei straturi, partea superioară de la noii Giro Sector include plasă „monofilament”, Teijin TPU ranforsat și lipit la cald și fibră sintetică, toate alcătuind o suprafață care nu oferă deloc elasticitate. În schimb oferă susținere foarte bună a piciorului. Atunci când toate aceste specificații sunt combinate în construcția părții superioare, forma poate fi mai bine ajustată astfel încât pantoful să ofere susținere acolo unde trebuie și ventilație foarte bună acolo unde nu e nevoie de susținere.

După cum artă, Giro Sector pentru offroad, oferă mai puțină ventilație în comparație cu modelul Giro Imperial pentru șosea. Este un lucru normal întrucât pantofii pentru offroad trebuie să fie mai rezistenți.

La fel ca la modelul Imperial, și la Sector vei avea închiderea rotativă BOA L6 ce oferă reglaj din milimetru în milimetru și deschidere totală dintr-o mișcare. Șireturile din oțel sunt trecute prin ghidaje moi pentru a oferi potrivire mai bună pe picior, dar și greutate mai mică.

Dedesubt vei găsi talpa formată din două tipuri de cauciuc peste care vine porțiunea din carbon în care se fixează plăcuța pentru pedală. Există opțiunea de adăugare a două crampoane în partea din față a pantofului.

La interior branțul construit 3D oferă susținere medie pentru arcul piciorului și dispune de tratament Aegis antimicrobian. Greutatea anunțată este de 342 g pentru măsura 42.5 bărbătesc sau 323 g pentru măsura 39.5 de damă.

Noii Giro Sector sunt disponibili cu măsuri întregi 39-50 și jumătăți 42.5 – 45.5 pentru bărbați și măsuri 36 – 43 și jumătăți de măsură 37.5 – 42.5 pentru versiunile de damă. Prețul anunțat este de 225$.

Importator România – ExtremeRiders

Dan Mazilu

Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.

Share
Published by
Dan Mazilu

Stiri Recente

(P) Kross: de la un mic magazin din Polonia, la unul dintre cei mai importanți producători europeni

Fiecare brand de biciclete are o poveste interesantă, unele mai fascinante ca altele și cel mai frumos este când le…

5 zile in urma

Suport de 6 biciclete de la Thule: noul Revert

Thule a găsit o soluție de a transporta 6 biciclete pe un suport care se montează pe cârlig, un suport…

o săptămână in urma

Noul Pinarello Dogma XC, hardtail și full-suspension

Pinarello, cunoscut mai degreabă pentru cursierele de top pe care le fabrică, lansează în tandem noul Dogma, o bicicletă de…

o săptămână in urma