EVOC lansează noul rucsac TRAIL PRO PLUS-Protection

Noul rucsac pentru aventură EVOC TRAIL PRO, cu protecția suplimentară de spate LITESHIELD PLUS, oferă riderilor ambițioși o combinație fără compromisuri între performanță, protecție și confort. Rucsacul este aprobat TÜV, fiind disponibil în trei dimensiuni – 10, 16, 26 litri, două lungimi de spate și două combinații de culori.

  • Protecția de spate EVOC LITESHIELD PLUS (EN 1621-2; level 2), oferă protecție îmbunătățită pentru întreg spatele
  • Cu o greutate de 900 grame, varianta TRAIL PRO 10 este unul din cele mai ușoare rucsacuri certificate TÜV, ce oferă protecție de nivel 2
  • În cazul unui accident, protecția de spate este înlocuită gratuit, daca se deteriorează

Rucsacul este echipat pe spate cu LITESHIELD PLUS, o placă specială de protecție, flexibilă și ergonomică, cu o greutate de doar 168 grame, ce oferă excelentă protecție de nivel 2, absorbind 95% din energia impactului. Placa poate fi scoasă dacă dorești, ușurând astfel rucsacul cu 168 grame.

foto ©EVOC – Mattias Fredriksson

Noul EVOC Trail PRO este primul de acest gen, la care compania a folosit pe spate pad-uri 3D preformatate, care îndeplinesc două roluri: pe de o parte îmbunătățesc confortul, pe de altă parte îmbunătățesc ventilația și circulația aerului dintre spatele tău și spatele rucsacului, prin crearea unui spațiu.

foto ©EVOC – Mattias Fredriksson

EVOC spune că secretul acestei potriviri perfecte pe spate sta în distribuția perfectă a greutății bagajelor în jurul centrului de greutate al rucsacului, lucru obținut mulțumită lateralelor late ale centurii de prindere de mijlocul tău. Acestea au ca loc de pornire căptușeala din plasă poziționată în zona lombară a rucsacului, și care practic „îmbrățișează” riderul, dar fără a-i împiedica mișcările. Centura AIRO-FLEX permite o foarte bună aerisire și este construită din material flexibil și rezistent, folosit fiind și în industria medicală.

foto ©EVOC – Mattias Fredriksson

Cu acest rucsac, este de asemenea prima oara când EVOC folosește sistemul Brace Link la un rucsac cu protecție pentru spate. Această caracteristică permite riderului să regleze automat distanța dintre bretelele rucsacului, în funcție de lățimea spatelui și umerilor săi. Rucsacul nu are cusături pe bretele și în partea de sus, pentru a atenua presiunea și frecarea.

foto ©EVOC – Mattias Fredriksson

Buzunarele poziționate pe centura de brâu sunt foarte mari și oferă mult spațiu pentru husa de ploaie, snack-uri, telefon action cam etc. Compartimentul pentru scule de pe spate, poate fi complet deschis, cu o singură mână și chiar cu mănușile puse, oferind astfel acces rapid. Chingile de pe laterale ajută la ajustarea volumului rucsacului în funcție de cate bagaje ai.

Alte caracteristici EVOC Trail PRO

  • Buzunar lateral cu fermoar pe șold (Trail PRO 10)
  • Buzunar din plasă pentru obiecte mici, în compartimentul principal (Trail PRO 16 si 26)
  • Husă de ploaie cu protecție inclusiv pentru buzunarele laterale de pe șold (Trail PRO 16 si 26)
  • Zone de prindere pentru cască
  • Compartiment intern separat, pentru recipientul de apă (până la 3L)
  • Clip pentru fixarea furtunului de apă
  • Chingă de piept reglabilă pe înălțime, cu trident și fluier
  • Buzunar căptușit cu fleece, pentru ochelari sau telefon
  • Plan de urgență
  • Material nou: Kodra – amestec nailon-poliester cu suprafață moale
  • Lungimi: S/M (pentru spate 41-48 cm) sau L/XL (pentru spate 48-53 cm)

Volum, greutate și mărime

10 l, 900 g, 26 x 50 x 9 cm
Culori: negru – gri carbon; măsliniu deschis – gri carbon
Preț:190 €

16 l, 1000 g, 26 x 50 x 12 cm
Culori: negru – gri carbon; măsliniu deschis – gri carbon
Preț: 210 €

26 l, 1070 g, 26 x 50 x 16 cm
Culori: negru – gri carbon; măsliniu deschis – gri carbon
Preț:230 €

Material: KODRA, P200D, AIRO FLEX
Recipientul pentru apă nu este inclus
Disponibilitate pe piață: primăvara 2021

EVOC Trail PRO 10

EVOC Trail PRO 16

EVOC Trail PRO 26

Dan Mazilu

Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.

Stiri Recente

Două etape din Cupa Mondială de eMTB din 2025 vor avea loc în România!

După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…

o săptămână in urma

Test – șa Prologo Dimension AGX Space Slide Control

Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…

2 săptămâni in urma

Federația Română de Ciclism anunță organizarea Campionatului Național de Ciclocros 2024-2025

Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…

2 săptămâni in urma