Evoc lansează colecţia 2015 pentru genţile de bicicletă

Noua Evoc Bike Bag Pro este mai uşoară şi mai stabilă. Mulţumită mânerului din aluminiu, şasiului monococă al roţilor şi parţii inferioare turnate geanta este una din cele mai sigure când vine vorba de transportul bicicletei cu avionul sau trenul. În plus faţă de modelele anterioare acum există o a 3a roată care se poate fixa de mâner cu un singur clic. În acest fel geanta de transport poate fi împinsă mult mai uşor pe 3 roţi.

Specificaţii:
Capacitate: 180 L
Dimensiuni: 130 x 80 x 27 cm
Greutate: 8 kg
Culori: Lime / Negru

Evoc iubeşte munţii, dar şi oraşul. Evoc FR Porter este primul rucsac Evoc destinat în întregime mersului pe bicicletă în oraş. Rucsacul are protecţie integrată pentru spate şi oferă spaţiu suficient pentru notebook, iPad etc. FR Porter are şi husă pe ploaie pentru zilele când trebuie să te duci la serviciu pe o astfel de vreme.

Specificaţii:
Volum: 18 L
Dimensiuni: 27 x 56 x 12 cm
Mărimi: S, M/L
Greutate: 1.450 g

Evoc îşi extinde gama de rucsacuri de performanţă prin noile rucsacuri Evoc Trace şi Evoc Stage. Cele două rucsacuri dispun de tehnologia Airflow Contact, Trace având o capacitate de 18 L, iar Stage 12 L. Rucsacurile stau foarte aproape de corp lucru care ajută la distribuirea eficientă a greutăţii pe şolduri. Nou pentru cele două rucsacuri este sistemul de transport Brace Link care uneşte breteaua de restul rucsacului într-un mod special ce permite adaptarea automată a bretelei la lăţimea umerilor celui care transportă rucsacul. În plus Brace Link permite o libertate mare de mişcare atunci când pedalezi cât şi utilizarea unui neck brace.

Specificaţii:
Evoc Trace
Volum: 18 L
Dimensiuni: 28 x 50 x 12 cm
Greutate: 1000 gr

Evoc Stage
Volum: 12 L
Dimensiuni: 28 x 50 x 9 cm
Greutate: 900 gr

Dan Mazilu

Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.

Share
Published by
Dan Mazilu

Stiri Recente

Două etape din Cupa Mondială de eMTB din 2025 vor avea loc în România!

După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…

o săptămână in urma

Test – șa Prologo Dimension AGX Space Slide Control

Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…

2 săptămâni in urma

Federația Română de Ciclism anunță organizarea Campionatului Național de Ciclocros 2024-2025

Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…

2 săptămâni in urma