Altangle Hangar transforma ușa în stand pentru reparația bicicletei

Nu sunt rare situațiile când avem nevoie să ținem bicicleta în diferite poziții, mai complicate, pentru a o putea repara, curăța sau schimba piese, moment când realizăm fie că nu avem suficiente mâini, fie nu putem sprijini bicicleta cum trebuie. Tot greu este și când spațiul este limitat, iar un stand clasic pentru bicicletă nu ar avea loc.

Altangle Cycling vine cu o propunere foarte interesantă, mai precis un stand de bicicletă care poate fi instalat în tocul ușii, un dispozitiv foarte util, mai ales dacă locuiești într-un apartament unde spațiul este limitat.

Altangle Hangar este un stand portabil pentru bicicletă ce poate fi folosit în aproape orice toc de ușă, punctele de contact cu tocul find cauciucate. Când nu este folosit, Altangle Hangar se strânge și devine foarte compact, putând fi păstrat practic oriunde în casă, greutatea sa fiind de puțin peste 3 kg.

Clema de prindere oferă rotație la 360 grade, având și 12 puncte fixe de blocare. De asemenea, clema este detașabilă, pentru a fi și mai utilă atunci când cauți cea mai buna poziție de prindere a bicicletei.

Clema de prindere are o deschidere maxima de 7,6 cm, fiind astfel compatibilă cu aproape toate tijele de șa și formele de cadru. Altangle spune că până și cadrele bicicletelor de triatlon poți fi prinse. Clema de prindere este căptușită la interior cu cauciuc, pentru a proteja cadrul sau tija de șa, atunci când o stânge.

Singura limită a standului Altangle Hangar este ca poate susține biciclete de maxim 23 kg. Cu alte cuvinte, mtb-urile electrice sunt cam la limită. De asemenea, depinde și tocul ușii tale, cât de solid este.

Prețul acestui stand Altangle Hangar este de 1.562 lei însă pentru livrare în România se mai adaugă destul de multe taxe, prețul final ajungând la 2.535,93 lei. Așadar, o idee bună, dar probabil rar pusă în practică pe la noi.

Dan Mazilu

Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.

Share
Published by
Dan Mazilu

Stiri Recente

Două etape din Cupa Mondială de eMTB din 2025 vor avea loc în România!

După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…

o săptămână in urma

Test – șa Prologo Dimension AGX Space Slide Control

Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…

2 săptămâni in urma

Federația Română de Ciclism anunță organizarea Campionatului Național de Ciclocros 2024-2025

Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…

2 săptămâni in urma