În imaginea de mai sus e modelul S+Works CruX care foloseşte cadrul din carbon Fact 11+R cu headtupe 1-3/8 tapered şi monobloc tip OSBB: Marea modificare este mărirea spaţiului pentru axul spate, lucru realizat practic din modificarea drop-out-urilor. În plus, cadrul a primit încă un set de prinderi pentru bidon sub downtube, fiind acum posibil transportul a trei bidoane pentru ture lungi de aventură.
Modelul de top are preţul de 7500 USD şi este echipat cu componente Shimano Dura-Ace mecanice cu manete şi frâne hidraulice RS685. angrenaj din carbon Specialized cu foi Praxis, rulmenţi CeramicSpeed BB. tijă de şa din carbon CG-R, ghidon şi pipă Specialized din aluminiu şi roţi tubeless ready din carbon CLX 32. Roţile sunt un model nou, au lăţimea internă de 21 mm şi o greutate de 1340 g pentru un set, fiind întâlnite pe mai multe modele Specialized din 2017. Acestea pot fi folosite atât cu ax QR cât şi cu ax thru şi vor fi disponibile şi separat.
Toate modelele CruX vin în 2017 cu frâne pe disc şi majoritatea au transmisii 1x, exceptând modelul de top şi cel mai ieftin.
Mai multe informaţii găsiţi pe pagina producătorului.
Informaţii de pe bikerumor.com
Thule a găsit o soluție de a transporta 6 biciclete pe un suport care se montează pe cârlig, un suport…
Pinarello, cunoscut mai degreabă pentru cursierele de top pe care le fabrică, lansează în tandem noul Dogma, o bicicletă de…
O delectare pentru priviri acest nou SB165, mai ales în culoarea această albastră. Odată cu adăugarea unei roți de 29…