Categorii: Gravel bikeNoutati

8bar Mitte Steel v2 – gravel bike modern din oțel

Modelul Mitte din oțel de la 8bar a primit îmbunătățiri substanțiale, cum ar fi spațiu pentru anvelope mai mari și versatilitate, gata de orice aventură, inclusiv cu bagaje.

8bar Mitte a fost mereu o bicicletă modernă cu un concept foarte bun, gata să se transforme din cursieră în ciclocros sau în gravel, înlocuind fie furca fie poziționarea roții în dropout-uri. Prima versiune avea un cadru din aluminiu cu furcă din carbon, dar 8bar a adăugat o versiune cu cadru din oțel, mai plăcută la rulaj, cu un preț la fel de avantajos.

Acum Mitte Steel revine în versiunea 2.0 ce include câteva standarde mai moderne cum ar fi o furcă cu gât conic și anvelope mai mari. Prețul însă, surprinzător, a scăzut.

Mare parte din elementele principale sunt identice. Este în continuare un cadru sudat TIG din tuburi dublu-trase de oțel cromat Reynolds 520. Păstrează monoblocul filetat de 68 mm, tija de șa de 27.2 mm, rutarea complet externă a cablurilor, prinderea de etrier spate de tip Post Mount datorită dropout-urilor reglabile plus o mulțime d eprinderi de bagaje și aripi și trei prinderi de suport de bidon pe cadru.

Noul cadru are un headtube de 44 mm drept dar care folosește furci cu gât conic, fiind disponibile furci atât din aluminiu cât și din carbon cu puncte de prindere pe brațe, ax thru de 12 mm la furca din carbon sau QR normal la restul și spațiu mărit pentru anvelope de până la 700×45 mm sau 650×2.1.

Chiar dacă majoritatea elementelor de geometrie cum ar fi unghiurile furcii și tijei și lungimea chainstay-urilor sunt neschimbate, 8bar a micșorat cu totul mărimile, cu o înălțime mai mică a cadrelor pentru a fi accesibile mai multor cicliști. În același timp, a fost scurtat puțin reach-ul iar stack-ul a fost mărit, pentru mai mult confort. Înălțimea monoblocului a fost mărită pentru capacitate mărită offroad.

Un element atractiv principal la Mitte este flexibilitatea. Majoritatea utilizatorilor nu vor modifica prea des bicicleta, dar o pot personaliza de la început așa cum au nevoie. Există opțiunea de pachet 3 în 1 în care bicicleta primește două furci diferite. Există multe modalități de personalizare, inclusiv online pe pagina producătorului.

Pentru cadrele v2 negre din oțel prețul începe de la doar 500 Euro în pachet cu furca originală din oțel sau cu cea nouă de gravel din aluminiu, 600 Euro cu furcă din carbon sau 650 Euro cu două furci. Modelul mai deschis la culoare e mai scump cu 50 Euro. Bicicletele complete încept de la 1500 Euro și ajunt la 2350 Euro, plus opțiunile de personalizare.

Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.

Horațiu Campian

Horaţiu pedalează şi merge pe munte de când se ştie, dar s-a apucat serios de mountain bike şi de participarea la concursuri în 2006, iar de cursieră în 2010. Când nu pedalează, aleargă pe poteci de munte, iar iarna practică schi-alpinism. Iubeşte potecile de MTB din Carpaţi şi şoselele şerpuitoare ale Alpilor. Zona sa preferată de MTB este Bran-Moieciu.

Share
Published by
Horațiu Campian

Stiri Recente

(P) Kross: de la un mic magazin din Polonia, la unul dintre cei mai importanți producători europeni

Fiecare brand de biciclete are o poveste interesantă, unele mai fascinante ca altele și cel mai frumos este când le…

5 zile in urma

Suport de 6 biciclete de la Thule: noul Revert

Thule a găsit o soluție de a transporta 6 biciclete pe un suport care se montează pe cârlig, un suport…

o săptămână in urma

Noul Pinarello Dogma XC, hardtail și full-suspension

Pinarello, cunoscut mai degreabă pentru cursierele de top pe care le fabrică, lansează în tandem noul Dogma, o bicicletă de…

o săptămână in urma