Categorii: Gravel bikeNoutati

8bar Mitte Steel v2 – gravel bike modern din oțel

Modelul Mitte din oțel de la 8bar a primit îmbunătățiri substanțiale, cum ar fi spațiu pentru anvelope mai mari și versatilitate, gata de orice aventură, inclusiv cu bagaje.

8bar Mitte a fost mereu o bicicletă modernă cu un concept foarte bun, gata să se transforme din cursieră în ciclocros sau în gravel, înlocuind fie furca fie poziționarea roții în dropout-uri. Prima versiune avea un cadru din aluminiu cu furcă din carbon, dar 8bar a adăugat o versiune cu cadru din oțel, mai plăcută la rulaj, cu un preț la fel de avantajos.

Acum Mitte Steel revine în versiunea 2.0 ce include câteva standarde mai moderne cum ar fi o furcă cu gât conic și anvelope mai mari. Prețul însă, surprinzător, a scăzut.

Mare parte din elementele principale sunt identice. Este în continuare un cadru sudat TIG din tuburi dublu-trase de oțel cromat Reynolds 520. Păstrează monoblocul filetat de 68 mm, tija de șa de 27.2 mm, rutarea complet externă a cablurilor, prinderea de etrier spate de tip Post Mount datorită dropout-urilor reglabile plus o mulțime d eprinderi de bagaje și aripi și trei prinderi de suport de bidon pe cadru.

Noul cadru are un headtube de 44 mm drept dar care folosește furci cu gât conic, fiind disponibile furci atât din aluminiu cât și din carbon cu puncte de prindere pe brațe, ax thru de 12 mm la furca din carbon sau QR normal la restul și spațiu mărit pentru anvelope de până la 700×45 mm sau 650×2.1.

Chiar dacă majoritatea elementelor de geometrie cum ar fi unghiurile furcii și tijei și lungimea chainstay-urilor sunt neschimbate, 8bar a micșorat cu totul mărimile, cu o înălțime mai mică a cadrelor pentru a fi accesibile mai multor cicliști. În același timp, a fost scurtat puțin reach-ul iar stack-ul a fost mărit, pentru mai mult confort. Înălțimea monoblocului a fost mărită pentru capacitate mărită offroad.

Un element atractiv principal la Mitte este flexibilitatea. Majoritatea utilizatorilor nu vor modifica prea des bicicleta, dar o pot personaliza de la început așa cum au nevoie. Există opțiunea de pachet 3 în 1 în care bicicleta primește două furci diferite. Există multe modalități de personalizare, inclusiv online pe pagina producătorului.

Pentru cadrele v2 negre din oțel prețul începe de la doar 500 Euro în pachet cu furca originală din oțel sau cu cea nouă de gravel din aluminiu, 600 Euro cu furcă din carbon sau 650 Euro cu două furci. Modelul mai deschis la culoare e mai scump cu 50 Euro. Bicicletele complete încept de la 1500 Euro și ajunt la 2350 Euro, plus opțiunile de personalizare.

Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.

Horațiu Campian

Horaţiu pedalează şi merge pe munte de când se ştie, dar s-a apucat serios de mountain bike şi de participarea la concursuri în 2006, iar de cursieră în 2010. Când nu pedalează, aleargă pe poteci de munte, iar iarna practică schi-alpinism. Iubeşte potecile de MTB din Carpaţi şi şoselele şerpuitoare ale Alpilor. Zona sa preferată de MTB este Bran-Moieciu.

Share
Published by
Horațiu Campian

Stiri Recente

Riders Club anunță concursurile pentru sezonul 2025

Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…

7 zile in urma

Bryton lansează noul ciclocomputer smart Rider S510

Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…

2 săptămâni in urma

Test – bicicletă gravel electrică Van Rysel E-GRVL AF HD

Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…

2 săptămâni in urma