Categorii: ArticoleMag

Haibike HardSeven și FullSeven 5.0: raport după 2.000 de km

Cred că nicio altă bicicletă nu poate avea o viață mai dificilă decât una care a fost la închiriat un sezon, două, poate trei… noile HardSeven și FullSeven, ambele în versiunea 5.0, au ajuns la noi în primăvară cu un singur scop: să deservească un public cât mai larg. Totodată, când am avut ocazia, le-am mai folosit și eu pentru diverse job-uri: pentru lucrul la traseu, pentru a descoperi zone noi sau chiar la concurs. În acest sens, m-am bazat mai mult pe FullSeven din simplul motiv că este mult mai confortabil decât HardSeven, însă ambele biciclete s-au descurcat admirabil sezonul acesta, fără probleme majore. În acest sens, am putut remarca și o creștere a calității acestor biciclete, fiind peste modelele din 2020.

În filmul de mai jos poți vedea fiecare ce are de oferit și cât costă, iar sub film, am înșiruit avantajele și dezavantajele fiecărui model în parte.

Haibike HardSeven 5.0 2021

Plus: Motor decent, acumulator mare și integrat, furcă de 120mm, preț acceptabil
Minus: anvelope înguste, frâne nu foarte performante, prindere roți doar cu ax cu imbus

Haibike FullSeven 5.0 2021

Plus: suspensii mari (160mm), foarte confortabilă, furcă performantă și ușor de întreținut, casetă cu 11 pinioane dar cu pinionul mare de 51, discuri mari, roți robuste și anvelope late
Minus: frâne cu modulație redusă, lipsește un dropper, comanda de pe ghidon expusă la lovituri

Dragos Mitroi

Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete testate și evaluate în mod obiectiv. Pedalează din 1998 pe mountainbike și din 2009, aproape zilnic, pe site-ul de față.

Share
Published by
Dragos Mitroi

Stiri Recente

Două etape din Cupa Mondială de eMTB din 2025 vor avea loc în România!

După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…

o săptămână in urma

Test – șa Prologo Dimension AGX Space Slide Control

Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…

2 săptămâni in urma

Federația Română de Ciclism anunță organizarea Campionatului Național de Ciclocros 2024-2025

Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…

2 săptămâni in urma