Categorii: ArticoleMag

EmmedueSport redeschide magazinul din București

Un magazin de biciclete ar trebui să fie un loc unde cicliștii se simt ca acasă și probabil acesta este cel mai puternic gând care te lovește atunci când pășești în noua „ctitorie” EmmedueSport deschisă în București. Magazinul în cauză găzduiește în generosul său spațiu aproape tot ce s-ar putea întâmpla să-i fie de folos unui avid pasionat de ciclism, motiv suficient pentru noi ca să-i facem o vizită la deschiderea inaugurală care a avut loc ieri, 26 martie.

Încă de la intrare, oricine intră e întâmpinat cu un mesaj clar (deși subsemnatului i-a trebuit ceva timp ca să-l zărească).

În spiritul care caracterizează EmmedueSport, și unitatea din București este una sub acoperișul căreia se pot găsi o diversitate mare de mărci. Dacă în materie de biciclete poți alege între Look, Cube, Cross, Scott, Cannondale, Felt sau Corratec, oferta de echipament de ciclism este și aceasta generoasă, având pe rafturi Castelli, Doltcini, SH+ și Sidi, printre altele.

De la entry-level, până la high-end, magazinul de pe strada Teodosie Rudeanu nr.3, chiar lângă impunătoare clădire a Primăriei Sectorului 1 din strada Banu Manta, are de toate.

Firește, nu pot lipsi componentele și accesoriile, în acest sens existând un stand cu piese Shimano, mai multe modele de roți Fulcrum, iar pentru cei care încă nu au aflat, EmmedueSport este importator oficial al șeilor San Marco, având multe modele de 2015 în stoc și o bogată expertiză privind acestea pentru cei care încă sunt în căutarea confortului.

Oricât ar fi de performante, bicicletele nu pedalează singure, așa că pentru un plus de energie, există și o zonă de realimentare. Dacă nu ați remarcat-o din cauza bicicletei, e în regulă.

Și la fel, oricât de performante ar fi, bicicletele nu se repară singure. Din acest motiv, dar și din dorința de a deveni un etalon în materie de service-uri de biciclete printre magazinele din țară, EmmedueSport a pregătit o zonă de mecanică dotată cu scule performante și mecanici calificați și cu ani buni de experiență în toate felurile de reparații, de la revizii până la subtilități care țin de furci. Cu siguranță important este și faptul că unii dintre mecanici au practicat ciclismul de performanță, așa că nu ar trebui să aveți emoții dacă lăsați bicicleta pe mâna lor. Ca fapt divers, am văzut și bicicleta lui Eduard Grosu pe acolo…

Traian Goga

Traian Goga este redactor FreeRider.ro încă de la începuturile revistei și reprezintă una dintre vocile care contează în ciclismul românesc.

Share
Published by
Traian Goga

Stiri Recente

Două etape din Cupa Mondială de eMTB din 2025 vor avea loc în România!

După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…

o săptămână in urma

Test – șa Prologo Dimension AGX Space Slide Control

Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…

2 săptămâni in urma

Federația Română de Ciclism anunță organizarea Campionatului Național de Ciclocros 2024-2025

Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…

2 săptămâni in urma