Astăzi admirăm bicicleta lui Gerhard Dumitrescu în fotografii, iar pentru explicații suplimentare despre echipare de top, o să-i dăm lui cuvântul:
Bicicleta vine echipata stock cu o pereche de roti cu butuci Tune King si Kong cu boost (cel de fata fiind special pentru furca), cu caseta shimano XTR 11-40T si cu niste cercuri, tot Tune, din aluminiu, asimetrice.
Trecand acum la transmisie, bicicleta este echipata full cu o linie XTR 2×11 Di2, pe care in functie de competitie si de traseu o sa o transform intr-o linie 1×11.
Franele sunt modelul XTR de la shimano care in momentul de față au placute pe rasina.
Tija de sa este una de carbon de la Ghost, iar saua este un SDG Circuit.
Bicicleta se prezintă din fabrica cu o greutate putin sub 10kg, insa se poate ajunge usor la o greutate mai mica cu upgrade-uri normale (tubeless, conversie 1×11).
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…
Vezi comentarii
Amatori, disperati cu gramele... :)))))
Anvelopa de 1.8 eu nu prea am vazut la mtb, doar 2.0. Si ma indoiesc ca, cadrul suporta 2.8, ii doar un XC, nici macar full suspension. Oricum o dai, arata bine si ii echipata fain. Cu Tubeless sunt de acord, dar 1x11 ii pentru papagali. :) Daca Sram a facut un rahat, acum toata lumea, hai in horaaa! :) Still 3x10 user and happy with that! <3
... Câteva sute de grame...
Nu înțeleg la ce ar folosi o conversie de la 2x11 la 1x11 în afară de câștigul câtorva grame.
Cred că lățimea de la anvelopele MudKing e incorectă, am dubii că merge cineva cu 1.8" pe noroi.