După cum poți vedea din fotografii, Julie a optat pentru un sistem de transmisie 1 x 10, cu o singură foaie susținută de un angrenaj FSA K-Force Light cu brațe din carbon și 10 pinioane de schimbarea cărora s-a ocupat un Shimano XTR.
Frânele provin de la Magura, modelul MT8 cu manetă din carbon, iar furca de la Suntour, un model derivat din vârful de gamă Axon.
Roțile au fost furnizate de DT Swiss, iar anvelopele de Continental.
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…
Vezi comentarii
mda..exact ce ziceam.... ideea conteaza, dar nu si pentru tine =))) .
in orice competitie e un singur no.1 indiferent de nume, sex, varsta, scule, etc..
ma intereseaza ai mei romani, fata asta are 23, e tanara, de asta nu am auzit de ea, daca a castigat o competitie nu e demigod, vom vedea daca vom mai auzi de ea.
cand citesc un articol ma intereseaza esentialul, nu bannere, nume, data si alte detalii mici, doar evenimentul si intamplarea, e mai simplu sa traiesti fara atatea detalii :))
@ vali , Julie Bresset e femeie.
aratati si picioarele lui, metodele de antrenament..alea conteaza mai mult . si eu am facut upgrade de la o bicla de 15 la 10 kile, piese mai bune...tot brandu e mai important, scula de ajuta, dar e neglijabila valoarea :)))