Procesul de montare pe ghidon și pe furcă este foarte facil, nu necesită sincronizare între senzor și ciclocomputer și cel mai important, are doar două butoane. Adică nu îți vei bate prea mult capul. Cu toate acestea, trebuie să iei în considerare faptul că VDO A8+ nu este foarte ușor de setat, eu având nevoie de aproximativ 3-4 minute pentru a găsi opțiunea pentru setarea diametrului roții. Cu prospectul în mână.
Odată pornit la drum, A8+ oferă informații despre viteza curentă, pe un display de dimensiuni medii, dar lizibil, poate afișa de asemenea viteza maximă și medie, distanța parcursă, distanța pentru o singură sesiune, timpul consumat și bineînțeles, nelipsitul ceas. Și este de asemenea rezistent la ploaie. Firesc, nu?
Finisajele sunt de calitate, nu ca la modelele superioare, însă suficient de bune încât să nu ai impresia că ai cumpărat un produs low cost. Ca la majoritatea ciclocomputerelor de la VDO, este esențial ca senzorul să fie foarte aproape de magnet, altfel nu înregistrează și nu redă datele. De aceea, este bine ca prinderea senzorului să fie făcută corespunzător pe brațul furcii, astfel încât să nu ai surpriza de a te trezi în mijlocul turei că ciclocomputerul indicându-ți cifra zero în dreptul vitezei când tu defapt gonești ca un nebun.
Senzorul utilizează o baterie de dimeniuni mai mari, cilindrică și nu plată, ceea ce-l face să aibă o dimensiune mai mare. În orice caz, greutate de 63 grame este acceptabilă.
Importat în România de BikeDistrict.
Fiecare brand de biciclete are o poveste interesantă, unele mai fascinante ca altele și cel mai frumos este când le…
Thule a găsit o soluție de a transporta 6 biciclete pe un suport care se montează pe cârlig, un suport…
Pinarello, cunoscut mai degreabă pentru cursierele de top pe care le fabrică, lansează în tandem noul Dogma, o bicicletă de…