Adresa : bikenature.ro
Localizare : Str. Iancu Cavaler de Flondor, nr. 4, Sector 2, Bucuresti
Telefon : 0721 137 074
Program : Luni-Vineri : 10:00 – 19:00, Sambata 10:00 – 14:00
Marci distribuite: Trek, Merida, UMF, Oyama
Biciclete in rate: da
Servicii reparatii biciclete: da
Bicicleta poate fi lasata in service pe perioada reparatiilor: da (max. 48 h)
Stoc piese de schimb: da
Timp mediu de asteptare: imediat
Consultanta gratuita pentru upgrade de componente: da
Revizie furci: RockShox
Revizie amortizoare spate: RockShox
Centrat roti: da
Spitare roti: da
Spalare si curatare bicicleta: nu
Părerea ta este importantă pentru ceilalți potențiali clienți, așadar te rugăm să împarți cu restul lumii experiența ta cu acest magazin:
[RICH_REVIEWS_SHOW category=”post” num=”100″ id=”11071″] [RICH_REVIEWS_SNIPPET category=”post” id=”11071″] [RICH_REVIEWS_FORM category=”post” id=”11071″]
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…
Vezi comentarii
Un tip foarte amabil si dispus să dea un sfat si răbdător cu necunoscători, cazul meu. Multumesc. Recomand
Eu am cumparat bicicleta de la ei si am fost foarte multumit de "tratamentul" de care am beneficiat.
Cred ca procesul de prezentare/evaluare a celei mai bune variante a durat aproximativ 2 ore.
Am avut ocazia sa testez bicicletele in afara magazinului fara probleme pe care le-a asamblat pentru ca nu erau expuse.
In cele din urma, dupa ce m-am hotarat la un SCOTT Scale 970, am primit si cateva cadouri gratuite (suport bidon lichide si pompa decenta).
Pe langa asta, de fiecare data cand am revenit pentru reviziile "obligatorii", am fost foarte multumit de calitatea serviciilor.
Preturi corecte, iar atitudine tipului de la magazin (nu stiu daca e detinatorul lui sau doar angajat) este de nota 10. Un exemplu excelent pentru alte magazine din Bucuresti care mai au de lucrat la modul in care relationeaza cu clientii.
Niste baieti extraordinari. Respect!