Adresa : www.bikexcs.ro
Localizare : Str. Baba Novac nr. 11, sector 3, Bucuresti
Telefon : 0731 956 126
Program : L-V 10-19, S 10-14
Marci distribuite: Focus, Univega, Cube
Biciclete in rate: da, pana la 12 rate pe card avantaj, in curand 24 de rate prin Banc Post si Alfa Bank la toate dobanda 0
Servicii reparatii biciclete: da, 2 posturi in fiecare magazin
Bicicleta poate fi lasata in service pe perioada reparatiilor: da, daca este cazul, de regula reparatia se face pe loc, daca este lasata sunam clientii cand este gata.
Stoc piese de schimb: da
Timp mediu de asteptare: imediat sau functie de disponibilitatea serviceului (coada)
Consultanta gratuita pentru upgrade de componente: da, chiar montaj gratuit la anumite piese care sunt cu aceasta facilitate/promotie
Revizie furci: toate tipurile
Revizie amortizoare: nu
Centrat roti: da
Constructieroti: da
Spalare si curatare bicicleta: nu
Părerea ta este importantă pentru ceilalți potențiali clienți, așadar te rugăm să împarți cu restul lumii experiența ta cu acest magazin:
[RICH_REVIEWS_SHOW category=”post” num=”100″ id=”322″] [RICH_REVIEWS_SNIPPET category=”post” id=”322″] [RICH_REVIEWS_FORM category=”post” id=”322″]
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…
Vezi comentarii
Domnule Radu eu v-am explicat cum se face "marketing" in aceasta tara. Daca dvs credeti ca Decatlon are un adaos comercial de 12% sunteti .....foarte naiv. Adaosul este mult mai mare depaseste cu siguranta 70% dar ATENTIE ramane in FRANTA pentru ca taxele sa se plateasca STATULUI FRANCEZ asa din acest motiv "pierderea" din Romania pentru ei nu conteaza.Factura vine cu pret mare iar adaosul comercial ramane acolo unde TVA este mai mic.
Am lucrat si eu intr-o multinationala si am avut acces la aceste....subterfugii asa ca vorbesc in cunostinta de cauza.
Evident ca noi amarasteni din Romania ne chinuim sa le facem fata dar de dvs clientii depinde daca acel TVA se duce in Franta sau daca cumparati de la Bikexcs sau alt magazin Romanesc si prin asta platiti niste salarii pentru baietii din magazine iar taxele se vor plati aici.Noi incercam si din acest motiv vom promova din 2015 SINGURUL BRAND ADEVARAT ROMANESC DEVRON desii marja oferita (credeti-ma pe cuvint ) este mult mai mica decit la importatori.
Buna ziua,
Domnule Razvan, citez:
"il repet: SE PUNE UN PRET URIAS DUPA CARE SE MIMEAZA O REDUCERE cind vine “victima” se mai scade ceva asa….de amuzament pentru ca produsul sa fie vandut la pretul CORECT pentru vanzator. "
Ca fost angajat al magazinului in discutie, vorbiti in totala necunostinta de cauza. Bicicleta 8.1 modelul 2011 din discutie a avut un pret de 3600 lei, cu o marja de 12 procente, ca sa va explic "marja" in cazul in care nu stiti ce este aceasta, este suma de bani ce ramane comerciantului dupa comercializarea produsului. Dupa un anumit timp, angajatul implicit seful de departament, afla de modelul nou al aceleiasi biciclete. Pt. A scapa de modelul precedent el trebuie sa faca orice pt. A-l vinde, si ii scade pretul incat din acel procent de 12 sa ii mai ramana un 1-2-3%,dupa un anumit timp daca acel produs inca este pe stoc, el nu are loc sa punala raft modelul nou si este obligat sa puna pret chia si cu marja 0 sau marfa negativa, unde el iese in pierdere. Ceea ce spuneti dvs. mai sus este o totala aberatie. Aveti un magazin ok din poze, personal nu am fost, iar dupa vocabularul si gramatica folosita de dvs pareti o persoana inteligenta, cat despre marketing pot spune ca dvs nu aveti nici cea mai mics idee cum functioneaza.
va doresc succes si toate cele bune.
Da sigur ca avem raspuns la orice mai cu seama cind ne ajutati si dvs prin felul in care scrieti despre noi.La acest tip de problema nici nu ar merita sa raspundem pentru o corecta informare o facem.
Despre asa zisa "defectiune la cadru" 1. este vorba de o amarata de pata de vopsea aflata sub stratul de lac iar noi nu am pus-o in vanzare stiind ca exista pentru ca nimeni pina la dvs nu a sesizat-o sau mai sigur NU A INTERESAT pe nimeni fiind ceva vizibil doar pentru un anumit tip de persoane restul bucuranduse de BICICLETA fara sa caute defecte inexistente.
2.Am schibat in 2014 3-4 biciclete mult mai scumpe clientilor care sau razgindit si au vrut altceva sau pentru alte motive dar...ei nu au venit cu asemenea povesti ci pur si simplu ne-au rugat sa-i ajutam si am facut-o.
3.daca nu erau manete zgiriate si daca dvs nu incercati sa ne prostiti cu siguranta va schimbam si dvs numai ca in urma sesizarii dvs am observat si noi ca toate au acea pata dar....cei 10 clienti care au cumparat bicla dupa dvs desi le-am aratat-o nu a contat cumparand-o si bucurandu-se de ea.
in incheiere va sugerez sa va bucurati de produsele cumparate si de faptul ca ele arata si functioneaza impecabil fara sa cautati defecte pentru ca veti avea numai dezamagiri. BAFTA
Vad ca aveti raspuns la orice numai sa nu cumva sa apareti ca si vinovati.Acuzatii nefondate nu sunt.Defectul de pe cadru de vopsea oare tot din vina mea a fost facut? Daca prezenta defect trebuia sa o returnati nu sa o puneti la vanzare.Oricum pe viitor o sa fiu cu alegerile pe fac atat in materie de bunuri cat si in materie de magazine.
Si cu asta inchei discutia.
Ok vad ca acum nu mai deranjeaza decit atitudinea. Pai si pe noi ne-a deranjat faptul ca in momentul in care ati realizat ca nu reusiti ce v-ati propus ati inceput sa amenintati cu diverse controale. Atunci am ridicat totul aratandu-va locul din magazin unde este afisat telefonul de reclamatii. Va sfatuiesc ca pe viitor sa incercati sa ganditi mai mult si mai clar inainte sa faceti acuzatii total nefondate si care nu pot fi demonstrate in nici un fel.
M-a deranjat mai mult atitudinea pe care ati avut-o.In primul rand dupa ce am ajuns cu ea acasa am sunat si am fost chemat din nou in magazin.Trebuia de la bun inceput sa mi se explice la telefon ca sa nu mai fac un drum degeaba la voi ca mai apoi sa tipati la mine.Daca aveati respectul pe care afirmati cu tarie ca il aveti pentru clienti de 10 ani nu trebuia sa aveti astfel de reactii.La partea de relationare cu clientii mai aveti de lucrat.
Buna ziua,
Asa cum am incercat sa va explic si in magazin voi mai incerca o data si aici.
Dvs vi s-au satisfacut toate cererile in magazin inclusiv aceea de a alege dintre 2 biciclete identice pe cea care o considerati dvs perfecta, v-am dat servetel umed ca s-o puteti "inspecta" in voie timp de 40 minute, si cu toate astea dupa ce ati ales si ati plecat satisfacut ne-ati sunat ca este zgariata. Cum as putea eu sa accept ca desii in magazin nici o alta bicicleta nu este zgariata in acel punct tocmai cea inspectata de dvs temeinic a fost? Si sa cred ca ..binenteles dvs supuneti adevarul si nu s-a zgariat la transport.
De ce cuvantul dvs este cel corect si al magazinului nu? Ce s-ar intampla daca fiecare client ar proceda ca dvs si ar alege timp de 30-40 minute o bicla pentru ca apoi s-o aduca zgariata spunind ca asa a fost? Unde s-ar ajunge? Spre fericirea noastra intr-un sezon avem 2-3 clienti de acest tip din cele peste 1500 de biciclete vandute.
Oricum bicicleta nu are probleme de functionare iar la revizia de 100km"OBLIGATORIE" o sa va mai explic o data si "face to face" de ce nu acceptam sa fim prostiti chiar in acest mod.
Am cumparat zilele trecute am cumparat de la ei o bicicleta Drag.Am inspectat-o cat am putut de bine in magazin fiind o lumina difuza.Dupa ce am adus-o acasa in 2 paturi pentru protectie am constatat ca avea zgarieturi pe schimbatoare si 2 pete negre.Am sunat imediat la ei si au spus sa revin a 2 zi la ei.Am revenit si mi s-a zis ca daca tot am stat 1 ora la ei de ce nu am vazut ca este zgariata.Ca petele de pe cadru repezinta un defect de la vopsire dar pentru ca "am zgariat eu schimbatoarele" nu au ce sa faca.Ca ei sunt de 10 ani in bransa si ca isi trateaza bine clientii.
2 schimbatoare sunt 50 de lei domnilor si faptul ca am platit 1000 de lei pe o bicicleta de la voi nu ma impiedica sa cumpar eu un set daca era vina mea.
Din punctul meu de vedere sunteti de tot rasul daca va pretati la astfel de lucruri.
PS. Concureta este orice alt comerciant care vinde produse similare ...deci include si supermarketurile. In rest concurenta pe noi nu ne DERANJEAZA CI NE STIMULEAZA. Asa am ajuns ceea ce suntem azi. Si cu asta consider incheiat acest subiect Ne cerem scuze ca nu reusim sa ne ridicam la un standard asa de ridicat ca al dvs.
Buna seara, din pacate constat ca fie dvs nu vreti sa intelegeti fie sunteti rau intentionat. POLITICA DE PRET IN CEEA CE PRIVESTE MARCA CUBE INDIFERENT DE AN SAU MODEL ESTE STABILITA DE IMPORTATOR. Noi nu ascundem nimanui anul sau altceva DACA SUNTEM INTREBATI IN CEEA CE PRIVESTE BICICLETELE DE COPII. DEOARECE NU INTERESEAZA PE NIMENI DE OBICEI(dvs confirmati regula fiind exceptia). Pe dvs va deranjeaza orice nu este negociabil sau la pret redus de unde deduc ca dvs CUMPARATI PRETURI SI REDUCERI SI NU PRODUSE sau SERVICII DE CALITATE. Va doresc spor la cumparaturi pe CRC BIKE24....etc si daca mai vreti va dau eu adresele ''concurentei''in domeniu. In postul anterior va doream LUCIDITATE. inca nu ati gasit-o mai cautati poate intr-un final o sa o gasiti si veti intelege si ce indeamna SERVICII PROFESIONISTE OFERITE DE PROFESIONISTI.