Thailanda este o țară cunoscută în principal pentru masaj, plajă, cocktail-uri, vacanțe exotice… Dar iată că de acolo vin și produse interesante de calitate, cum ar fi anvelopele Vee, recent importate în România de Dimsim Anvelop din Suceava. Spre deosebire de alte companii asiatice care aduc în principal produse low-cost și eventual câteva mai performante, Vee sosește cu o ofertă de anvelope de top, care doresc să rivalizeze la caracteristici cu cele mai renumite modele de pe piață, cum ar fi gama RaceSport de la Continental sau Evolution de la Schwalbe, încercând să ofere o calitate apropiată la un preț mai avantajos.
Update: după câteva ture serioase și chiar un concurs, anvelopele nu au probleme cu etanșeitatea. Odată montate cu lichidul Fakir pe care îl testăm intensiv, ele au încetat să scape aer. După două săptămâni, presiunea a rămas constantă.
Un minus este lipsa oricăror indicații despre sensul de montaj. Dacă pe față acesta e evident dat de rampa crampoanelor, pe spate nu există nicio recomandare. Noi am preferat să le montăm identic pe ambele roți, pentru o rezistență minimă la înaintare.
La rularea cu cameră, pe coborâre punctul mai slab al anvelopei sunt suprafețele drepte și ude, unde crampoanele laterale nu reușesc să lucreze foarte eficient iar cele mediane fac o treabă doar modestă. Odată montate tubeless și umflate la o presiune mai redusă, ele au devenit foarte aderente și de încredere, recomandăm folosirea lor la presiuni mai mici de 1.8 bar. Crampoanele centrale asigură un echilibru bun între viteza de rulare și aderența decentă, dar atunci când intră în acțiune crampoanele laterale, lucrurile se stabilizează la maxim. Viraje, poteci, rampe artificiale, toate pot fi atacate cu cea mai mare încredere.
În concluzie, Vee Trail Taker par să fie foarte aproape de anvelopele polivalente perfecte. Personal am fost încântat de ele și au rămas pe bicicletă pentru mai multe experiențe. Maratoane de XC foarte tehnice sau curse de XCO dificile, toate pot fi atacate cu succes înarmat cu aceste thailandeze.
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…