Zipp prezintă setul 303 Firecrest în variantă pentru frâne pe disc

Setul Zipp 303 Firecrest este unul dintre cele mai performante duete când vine vorba despre roți de cursieră, fiind rezistent, ușor și rigid, însă acum a devenit și mai bun mulțumită unei frânări mai eficiente, asigurate de compatibilitatea cu frânele pe disc.

Firecrest 303, realizat din carbon, va fi disponibil atât pentru anvelope convenționale, cât și pentru baieuri, ambele versiuni fiind gândite pentru 11 viteze. Destinația principală a acestor roți va fi disciplina ciclocrosului, dar în același timp producătorul sugerează și folosirea lor pe drumuri de pământ, pietriș, șosele părăsite sau chiar pe cele urbane.

Dintre trăsăturile tehnice ale roților Firecrest 303 mai amintim dispunerea specifică a spițelor, pentru o rigiditate superioară și, implicit, transmisie eficientă a energiei spre roată, dar și jantele care au au dat numele setului, Firecrest, mai stabile (lățime de 28.5mm) și mai aerodinamice decât media pieței. De asemenea, nici la greutate perechea nu stă rău deloc, versiunea pentru anvelope cântărind 1.680 de grame, în timp ce cea pentru baieuri atinge 1.435 de grame, iar în ceea ce privește compatibilitatea, Zipp a proiectat-o să se potrivească cu SRAM, Shimano și Campagnolo. Prețurile s-ar putea să se dovedească a fi un subiect tabu, acestea începând de la 1.035 de euro, cât valorează roataa de fașă de baieu, și oprindu-se la 1.435 de euro, nivelul roții de spate pentru anvelope.

Traian Goga

Traian Goga este redactor FreeRider.ro încă de la începuturile revistei și reprezintă una dintre vocile care contează în ciclismul românesc.

Vezi comentarii

Stiri Recente

Ce a presupus organizarea Campionatului European de XCO: interviu cu Tudor Oprea

Ne reîntâlnim cu Tudor Oprea, de data aceasta nu în calitate de sportiv, nici de team manager. Tudor se află…

2 zile in urma

Ofertele acestei săptămâni: 13-19 mai 2024

Săptămâna aceasta am primit oferte de la AfiSport și de la BikeFun, pe care le puteți vedea mai jos. AfiSport…

4 zile in urma

Kross Level 2.0: entry-level cu o geometrie evoluată

Cei de la Kross au decis ca noul Level din aluminiu să aibă o geometrie foarte similară cu cea a…

4 zile in urma