Producătorul oferă posibilitatea de a personaliza bicicleta înainte de o achiziționa. În acest sens, o gamă largă de culori îți stă la dispoziție. Poți opta de asemenea între un butuc Sram Dual Drive sau un Rohloff Speedhub cu 14 viteze integrate. Tija de șa are un sistem de amortizare integrat pentru a-ți oferi confort sporit.
Alte dorințe legate de echipare pot fi de asemenea împlinite înainte ca bicicleta să fie livrată. Te susține la pedalat un motor Ansmann, montat în butucul față. Autonomia este de 65 până la 80 de km. Toate acestea au bineînțeles un preț pe măsură. Iar dacă vrei să pedalezi pe un Volt V-Urban, va trebui să scoți din buzunar nu mai puțin de 3.249 euro.
via VOLT
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…