Partea de bază a modelului V+1 nu s-a schimbat de la lansarea din 2018, fiind în continuare destinat categoriilor endurance, drumuri proaste, gravel și road plus. Spațiul pentru anvelope s-a păstrat la 700×42 mm sau 650bx2.1. Au rămas prezente prinderile ascunse de aripi și rutarea internă pentru tijă dropper. Cuvetele și monoblocul folosesc rulmenți cu etanșare dublă pentru protecția suplimentară necesară pe vreme proastă.
Singura diferență la cadru e că modelul V+1 UDG Rival e cu 140 g mai greu în comparație cu modelul V+1 UD Force datorită folosirii unor straturi de carbon ceva mai grele. În afară de transmisia Rival 1×11 și roțile diferite, iată ce modificări au mai fost adăugate de Vielo:
Prețul anunțat pentru Rival Edition este de 3499 Lire în comparație cu 5299 Lire cât costă modelul Force 1. Cadrul este disponibil și separat la prețul de 2349 Lire. Geometria este prezentată în tabelul de mai jos.
Nu ar fi exclus ca R+1 să fie un fel de V+1 ”lite” cu spațiu mai mic pentru anvelope, geometrie mai sportivă, greutate mai mică dar cu aceiași rutare pentru frâne în stil moto și cu rulmenți cu etanșare dublă. Acestea sunt însă doar speculații iar singurele informații disponibile sunt momentan despre modelul V+1, pe pagina producătorului.
Informații de pe bikerumor.com
Proiectul MTB Skills and Boot Camp a fost lansat în 2014, cu scopul de a-i ajuta pe adulții care participă…
Bryton este un producător taiwanez de ciclocomputere cu GPS, cunoscut pentru dispozitivele sale accesibile și performante, folosite atât de cicliști…
La finalul lui 2024 am primit la test această ghidolină, proaspăt lansată de Prologo. Este vorba de Onetouch 3D, un…