Partea de bază a modelului V+1 nu s-a schimbat de la lansarea din 2018, fiind în continuare destinat categoriilor endurance, drumuri proaste, gravel și road plus. Spațiul pentru anvelope s-a păstrat la 700×42 mm sau 650bx2.1. Au rămas prezente prinderile ascunse de aripi și rutarea internă pentru tijă dropper. Cuvetele și monoblocul folosesc rulmenți cu etanșare dublă pentru protecția suplimentară necesară pe vreme proastă.
Singura diferență la cadru e că modelul V+1 UDG Rival e cu 140 g mai greu în comparație cu modelul V+1 UD Force datorită folosirii unor straturi de carbon ceva mai grele. În afară de transmisia Rival 1×11 și roțile diferite, iată ce modificări au mai fost adăugate de Vielo:
Prețul anunțat pentru Rival Edition este de 3499 Lire în comparație cu 5299 Lire cât costă modelul Force 1. Cadrul este disponibil și separat la prețul de 2349 Lire. Geometria este prezentată în tabelul de mai jos.
Nu ar fi exclus ca R+1 să fie un fel de V+1 ”lite” cu spațiu mai mic pentru anvelope, geometrie mai sportivă, greutate mai mică dar cu aceiași rutare pentru frâne în stil moto și cu rulmenți cu etanșare dublă. Acestea sunt însă doar speculații iar singurele informații disponibile sunt momentan despre modelul V+1, pe pagina producătorului.
Informații de pe bikerumor.com
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…