Cei de la Univega ne propun începând cu acest sezon, o nouă bicicletă fixie/singlespeed, îndreptată foarte mult către lifestyle. Pentru că în categoria bicicletelor fixie/singlespeed, majoritatea liderilor de piață și-au câștigat de mult notorietatea, producătorii precum Univega au de recuperat pentru a-și consolida poziția sau pentru a înregistra creșteri în acest segment.
Univega atacă segmentul pe două flancuri: cel al aspectului și cel al prețului. Subiectiv discutând, fixie-ul Via Roma, armonizează bine cele trei culori prezente pe bicicletă. Elementele portocalii (frâne, angrenaj) sunt primele care reușesc să iasă în evidență, urmate fiind de lanțul oferit în culoarea albă. Mai mult decât atât, cei de la Univega utilizează pentru acest segment de biciclete un logo cu un aer vintage, nicidecum pe cel utilizat pentru bicicletele de munte.
Prețul psihologic de 999 de euro, are menirea de a atrage cât mai mulți fani ai genului către brandul Univega. Dacă va fi un succes sau nu, rămâne de văzut. Cert este că tot mai mulți producători de biciclete MTB sau de șosea, încep să abordeze segmentul bicicletelor fixie/singlespeed. Iar aceasta nu poate fi decât o veste îmbucurătoare.
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…
Vezi comentarii
In ce sens poate fi atractiv un pret de 999 euro atunci cand poti cumpara un Giant Bowery & un Specialized Langster de banii astia ?