Cu o denumire care îți dă de gândit atunci când cobori într-o viteză nebună pe traseul de concurs, RIP nu vine doar cu o formă cel puțin interesantă ci și cu o funcționalitate demnă de un cadru care ar trebui să presteze o viață întreagă. Sau cel puțin asta ne lasă de înțeles cei de la Reichmann Engineering.
Întru lămurire, avem câteva date tehnice: greutate de 3.85 kg a cadrului (fără amortizor), cursă de 203 ce poate fi mărită la 219 mm, forkbumber integrat (pentru a evita ca furca să lovească în cadru atunci când virezi mai mult), protecție din carbon pentru amortizor împotriva pietrelor sau a mizeriei, compatibil cu majoritatea chainstay-urilor și de asemenea compatibil cu sisteme de transmisie Shimano sau Sram.
Costul, cu amortizor Marzocchi Roco World Cup inclus, este de 2.899 euro. Comenzile pot fi plasate pe pagina producătorului.
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…