Acestea impart acelasi cadru, insa componentele sunt diferite. Astfel, bascula modelului de All Mountain asigura o cursa de amortizare de 140 de mm cu un unghi al furcii de 69 de grade, pe cand modelul de Enduro beneficiaza de o cursa de amortizare pentru partea din spate de 160 de mm si un unghi al furcii de 67 de grade.
Chartreuse se aliniaza standardului impus de piata si vine cu un headtube conic in formatul 1 1/8 – 1.5. La nivelul cadrului, aspectul agresiv este dat de utilizarea unei culori negre, mate, fiind pe moment singura disponibila pentru aceste doua modele. La niverlul Bottom Braket-ului, Chartreuse este dotat cu un sistem Press Fit 30 cu rulmenti deja integrati. Astfel, utilizatorul poate folosi si un angrenaj de tip BB30 in viitor.
Prinderea rotii spate se face cu ajutorul unui ax Syntace X12. Mai multe informatii vor fi disponibile pe noul site al celor de la DRAC.
via | DRAC
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…