Trek Procaliber din aluminiu primeșe IsoSpeed Decoupler

Acum doi ani Trek a revoluționat modelul lor hardtail de XC introducând sistemul IsoSpeed Decoupler pe Procaliber SL. Folosind sisteme similare ca pe bicicletele de șosea și de cross, Procaliber a beneficiat de o amortizare mai bună a vibrațiilor datorită separației dintre toptube și seat tube. Împreună cu un seat tube cu formă specială și cu sistemul IsoSpeed Decoupler montat între seat tube și toptube, vibrațiile nu mai ajung la ciclist fără însă a periclita eficiența pentru care modelul este cunoscut în cursele de XC.

Sistemul a fost însă prezent doar pe versiunea din carbon SL al modelului Procaliber, până acum. Odată cu lansarea Procaliber 8, 6 și 6 Women, Trek aduce performanțele sistemului și în gama mai accesibilă de preț.

Atât Procaliber 8 cât și 6 (roz respectiv portocaliu) beneficiază de noul cadru echipat cu IsoSpeed, doar că materialul cadrului este aluminiul Alpha Platinum în locul fibrei de carbon OCLV. Folosind sistemul Trek Smart Wheel Size, cadrele de dimensiunea 13.5 și 15.5 inch folosesc roți de 27.5, restul mărimilor folosind roțile de 29. Cadrul are ax Boost 148 în spate și Boost 110 în față iar suspensia este de 100 mm cu geometrie G2, excepție făcând mărimea 13.5 care are o furcă de 80 mm.

Dat fiind că sunt modele de XC cu echipare mai accesibilă, ele includ o transmisie 2×11, furcă RockShox, jante și anvelope tubeless ready și tijă de șa rigidă. Prețul anunțat este de 2.199 USD pentru Procaliber 8 și 1.899 USD pentru Procaliber 6 sau 6 Women, diferența între acestea fiind doar gama de mărimi disponibile, 13.5-18.5 pentru Women și 15.5 – 23 pentru modelul normal. Greutățile anunțate sunt de 12.07 kg pentru Procaliber 6 Women de 15.5, 12.70 kg pentru Procaliber 6 de 17.5 și 11.88 kg pentru Procaliber 8 de 17.5. Cadrele Procaliber au o limită de greutate a utilizatorului de 135 kg.

Cadrul este disponibil și separat la prețul de 1.099 USD și are o greutate de 2 kg în mărimea 17.5.

Pentru mai multe informații consultați pagina producătorului.

Informații de pe bikerumor.com

Horațiu Campian

Horaţiu pedalează şi merge pe munte de când se ştie, dar s-a apucat serios de mountain bike şi de participarea la concursuri în 2006, iar de cursieră în 2010. Când nu pedalează, aleargă pe poteci de munte, iar iarna practică schi-alpinism. Iubeşte potecile de MTB din Carpaţi şi şoselele şerpuitoare ale Alpilor. Zona sa preferată de MTB este Bran-Moieciu.

Share
Published by
Horațiu Campian

Stiri Recente

Test – Merida eONE-EIGHTY 2025 și Merida eONE-SIXTY SL 2025 – Primele impresii

În octombrie am fost în Spania, unde Merida a lansat trei noi biciclete. Evenimentul a fost cu atât mai important…

4 zile in urma

Roți de top din carbon, cu dinam inclus în butuc? Da, există, se numesc Hunt Proven Carbon XC Dynamo și au o greutate surprinzătoare

Roțile pentru MTB Proven Carbon XC Dynamo recent lansate de Hunt, un producător de roți din carbon cu un excelent…

o săptămână in urma

Merida lansează trei noi biciclete electrice: eONE-EIGHTY, eONE-SIXTY SL și eFLOAT echipate cu noile motoare Bosch

Recent ne-am deplasat în Spania unde Merida tocmai a lansat cea mai mare și mai extremă bicicletă mtb electrică a…

2 săptămâni in urma