Modelul 2011 beneficiaza de un cadru realizat integral din carbon iar bicicleta cantareste aproximativ 10 kg. O valoare buna pentru o bicicleta ce poate fi incadrata fara probleme si in categoria All Mountain. Ambele amortizoare, atat furca cat si „shock”-ul provin de la Fox, trenul de rulare este livrat de Sram, modelul de top XX, iar cuvetele sunt conice.
Teava inferioara beneficiaza de un scut impotriva pietrelor ce pot fi aruncate de catre roata frontala. Sistemul de amortizare spate utilizeaza tehnologia Evo, deja cunoscuta fanilor Trek.
Mai multe detalii, date tehnice cat si preturi vor fi disponibile in curand.
Foto : Sterling Lorence
via | TrekBlog
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…
Vezi comentarii
pacat, costa asa multi bani... daca ar fi cum sunt si celelalte biciclete 5 sau 8 milioane mi-as lua una dar la cat costa nu ma sinchisesc sa imi iau una din cauza banilor. daca ar scadea pretul foarte foarte mult sau as lua-o la mana a doua cu 20 mil ar fi alta poveste.
oricum foarte buna, cadru carbon deci foarte usoara. uitati-va la tutoriale si video si aflati parerea imediat despre aceasta masina extraodinara.