Trek Farley EX, fatbike-uri 27.5 full-suspension

Fatbike-urile ocupă un loc din ce în ce mai important în gama Trek, astfel că ei au pregătit și un nou model full-suspension, Trek Farley EX! Aceasta este cu adevărat o bicicletă pentru toate anotimpurile, foarte versatilă, folosind aceleași tehnologii ca modelele de trail. Astfel, bicicleta merge perfect atât pe munți cât și prin deșert sau prin zăpadă…

Alegerea anvelopelor de tip fatbike în locul deja clasicelor plus oferă tracțiune superioară pe orice teren iar suspensia de 120 mm oferă amortizarea necesară. Practic anvelopele oferă un grad de suspensie necontrolabilă, iar suspensia reglabilă îmbunătățește și mai mult amortizarea și tracțiunea. În plus, bicicleta e construită cu anvelope fat de 27.5 nu de 26, ceea ce mărește și mai mult aderența.

Pentru cei ce nu sunt adepții suspensiei pe fatbike există și un model rigid, Farley 9.9, cu cadru și roți HED din carbon și cu o greutate de bicicletă de competiție.

Farley EX primește o suspensie Full Floater cu amortizor Re:Aktiv Fox în spate și furcă RockShox Bluto.

De asemenea primește axul ABP pe spate și Evo Link. Mai mult, cadrul reușește să păstreze factorul Q de la modelele hardtail folosind foi cu montaj direct RaceFace. Monoblocul este de tipul PFBB de 121 mm care permite doar angrenaje 1x.

Farley EX 9.8 primește triunghiul principal al cadrului din carbon, în timp ce modelul EX 8 îl are fabricat din aluminiu Alpha Platinum. Ambele au seatstay-urile și chainstay-urile din aluminiu.

Modelul 9.8 are toate cablurile rutate intern în timp ce 8 are conductele de frână și cablul pentru tija de șa reglabilă în afară pe downtube. Cablul pentru tija de șa este apoi rutat intern prin seat-tube.

Cadrul folosește ax de 197×12 în spate iar furca are ax de 150×15 mm. Dimensiunea maximă acceptată a anvelopelor este 27.5×4.0 dar echiparea este cu 3.8.

Modelul 9.8 este echipat cu roți Bontrager Wampa Carbon SL tubeless ready de 2500 g și anvelope Hodag, transmisie SRAM X01/X1, frâne Guide, angrenaj Race Face Next SL și tijă reglabilă Bontrager Drop Line. Modelul 8 are roți cu butuci Bontrager și jante Sun Ringle Mulefut de 80 mm, transmisie SRAM GX 1×11 și frâne Level, angrenaj Race Face Afferct și tijă reglabilă KS eThirty Integra. Ambele au furcă RockShox Bluto RL cu cursă de 120 mm. Brețul este de 5499 Euro, respectiv 3499 Euro, modelele fiind disponibile deja pentru comandă, cu livrarea în august. Cadrul nu este disponibil separat.

Mai multe informații puteți găsi pe pagina producătorului și în curând pe pagina importatorului în România.

Sursa: bikerumor.com

Horațiu Campian

Horaţiu pedalează şi merge pe munte de când se ştie, dar s-a apucat serios de mountain bike şi de participarea la concursuri în 2006, iar de cursieră în 2010. Când nu pedalează, aleargă pe poteci de munte, iar iarna practică schi-alpinism. Iubeşte potecile de MTB din Carpaţi şi şoselele şerpuitoare ale Alpilor. Zona sa preferată de MTB este Bran-Moieciu.

Share
Published by
Horațiu Campian

Stiri Recente

Două etape din Cupa Mondială de eMTB din 2025 vor avea loc în România!

După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…

o săptămână in urma

Test – șa Prologo Dimension AGX Space Slide Control

Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…

2 săptămâni in urma

Federația Română de Ciclism anunță organizarea Campionatului Național de Ciclocros 2024-2025

Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…

2 săptămâni in urma