Throttle 27.5 și Vanquish 29, două noi HT-uri de trail de la Transition

Transition au scos pe piață două noi modele HT cu cadru din carbon pentru trail. Indiferent de mărimea preferată de roți, Transition are o soluție: modelul Throttle 27.5 foarte agil sau Vanquish 29 care trece fără probleme peste orice obstacol. Ambele modele sunt pregătite să atace orice înseamnă mountain bike, de la trail-uri tehnice la ture de o zi, la o greutate și un preț mult sub modelele full suspension.

Modelele au caracteristici aproape identice în afară de dimensiunea roților, dar micile detalii fac ca Throttle să fie mai jucăuș și mai adaptat la potecile agresive în timp ce Vanquish e mai mult orientat spre backcountry și aventură.

Throttle 27.5

Transition i-a oferit modelului Throttle 27.5 un pic din personalitatea unui model de dirt jump. Echipat cu o furcă de 140 mm și cu anvelope până la 2.6, cu unghiul furcii de 66 de grade, Throttle e gata să treacă peste orice obstacol de pe traseu. Este însă un hardtail din carbon, deci transferul de putere la pedalare este foarte bun atât pe urcări cât și pe coborâri, iar greutatea anunțată a cadrului de doar 1400 g îl face ușor de transportat chiar și când pedalatul devine imposibil.

Throttle are toptube-ul jos și e disponibil în patru mărimi între S și XL pentru a se potrivi cu o gamă largă de cicliști. Bicicleta folosește butuci Boost, monobloc filetat, prindere ISCG, ureche de schimbător înlocuibilă, furcă tapered și rutare internă în triunghiul față, inclusiv pentru tija dropper. Este disponibil atât sub formă de cadru la prețul de 1700 USD cât și ca bicicletă completă, echipată cu SRAM GX1, la prețul de 3700 USD. Sunt disponibile culorile Race Raw Carbon și Hot Mustard Yellow.

Vanquish 29

Modelul Vanquish pe 29 pe de altă parte are o furcă de 120 mm pentru ture mai puțin extreme. Unghiul furcii de 67.5 grade oferă totuși stabilitate la coborâre, împreună cu capacitatea de trecere și inerția superioare ale roților mari. Cei de la Transition spun că bicicleta este cel mai aproape de una de XC cât au putut ei merge fără să piardă elementul de ”fun” din lista de priorități. Dezvoltat pe baza modelului full suspension Smuggler, noul Vanquish se laudă ca fiind cea mai rapidă bicicletă făcută vreodată de Transition.

Vanquish rămâne tot sub limita de greutate a cadrului de 1400 g, dar folosește anvelope ceva mai înguste, de 2.4 și tuburi un pic mai subțiri. Cadrul are însă tot butuci Boost, monobloc filetat și cablurile rutate intern în triunghiul față, dar este disponibil doar în mărimile M-XL. Prețul este identic, respectiv 1700 USD pentru cadru și 3700 USD pentru bicicleta completă cu transmisie GX, culorile disponibile fiind Race Raw Carbon și Habanero Orange.

Mai multe detalii găsiți pe pagina producătorului.

Informații de pe bikerumor.com

Horațiu Campian

Horaţiu pedalează şi merge pe munte de când se ştie, dar s-a apucat serios de mountain bike şi de participarea la concursuri în 2006, iar de cursieră în 2010. Când nu pedalează, aleargă pe poteci de munte, iar iarna practică schi-alpinism. Iubeşte potecile de MTB din Carpaţi şi şoselele şerpuitoare ale Alpilor. Zona sa preferată de MTB este Bran-Moieciu.

Share
Published by
Horațiu Campian

Stiri Recente

Riders Club anunță concursurile pentru sezonul 2025

Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…

4 zile in urma

Bryton lansează noul ciclocomputer smart Rider S510

Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…

o săptămână in urma

Test – bicicletă gravel electrică Van Rysel E-GRVL AF HD

Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…

2 săptămâni in urma