State Bicycle Co. a prezentat imagini digitale cu modelele lor populare de gravel 4130 și 6061 Black Lebel care, în premieră vin echipate cu transmisie wireless.
Grupul SRAM AXS XPLR este un pas nou pentru State înspre piața produselor de top și face ca bicicletele lor să fie mai adaptabile pentru diverse discipline. Dacă modelele inițiale erau dedicate mai mult pentru oraș și fixie, ultimele modele sunt gata să pătrundă pe drumurile de gravel și pe poteci.
Sunt doar trei ani de când State au lansat modelul 4130 ca prima lor bicicletă cu transmisie cu viteze. Anul următor au lansat modelul Undefeated care, spre deosebire de predecesorii săi, a fost dezvoltat pentru performanță și competiții.
De atunci, Slate a îmbunătățit permanent estetica și performanțele bicicletelor lor. Modelul îmbunătățit de competiție Undefeated a fost lansat în ianuarie cu un nou cadru din aluminiu și cu frâne pe disc, care îl fac mai competitiv, plus o schemă de culoare deosebită.
Acum State întărește valoarea cuvântului All din denumirea All-Road cu noua transmisie wireless 1x specială de gravel. Atât modelul din oțel 4130 cât și cel din aluminiu 6061 Black Labes sunt disponibile cu grupul SRAM Rival XPLR AXS wireless cu 12 viteze și frâne hidraulice, iar prețul e extrem de bun.
Ambele modele au greutatea redusă cu aproape 0.5 kg față de modelele anterioare, împreună cu îmbunătățiri la schimbarea vitezelor și frânare. Bicicletele vin cu roți 700c sau 650b echipate cu anvelope Vittoria în dimensiunile 700×38 (Terrano Zero) sau 650bx2.1 (Barzo MTB).
Modelul 4130 All-Road XPLR AXS este disponibil la prețul impresionant de doar 1999,99$.
Modelul 6061 All-Road XPLR AXS are prețul de 2599,99$, fiind și cel mai scump model din oferta State, însă prețul e unul foarte bun pentru o bicicletă cu transmisie wireless.
Transmisia 1×12 XPLR folosește o foaie 42T și o casetă 10-44. Roțile sunt modelul propriu State cu jante din aluminiu cu lățime internă de 19 mm. Ghidonul și pipa sunt din aluminiu, tot marca State, ghidonul având formă flared și lățime de 42 cm la manete și 50 cm la capete.
La fel ca restul modelelor State, acestea pot fi echipate cu accesorii ca portbagaje, genți de ghidon, pedale, șei de schimb sau pot fi chiar transformate tubeless înainte de vânzare. Există și o opțiune de upgrade a furcii la modelul Carbon Monster Fork, cu prinderi pentru accesorii, prețul fiind de 299$. Altfel, cadrul din aluminiu primește o furcă standard din carbon iar cel de oțel primește o furcă din oțel cu prinderi ”Anything Cage”.
Modelele State mai ieftine din gama Core au primit culori noi, iar variantele single speed au prețuri începând cu 399,99$.
Pasionații de biciclete știu că găsirea unui model la acest preț care să nu se dezmembreze la primul drum e ceva imposibil, dar Slate a reușit să ofere la acest preț o bicicletă completă cu transmisie fixă sau single speed, cu cadru din oțel, jante cu profil de 40 mm și ghidon la alegere, fie riser cu grip-uri Vans, fie bullhorn sau dropbar cu ghidolină.
La același preț e disponibilă și ediția specială State Bicycle Co. X National Park Foundation Redwood Edition, cu o schemă de culori specială și emblemă inspirată de parcurile naționale. Bicicleta și susține parcurile, o parte din încasări fiind donate la National Park Foundation.
Pentru un plus de stil, se poate adăuga geanta de ghidon National Parks la 39,99$. Magazinul online State permite adăugarea accesoriilor opționale cum ar fi suporturi de bidon, pedale, ratrape, lacăte, lumini și chiar un kit de reparat penele, pentru ca bicicleta să vină direct gata de tură.
Gama CORE oferă și alte culori noi cum sunt Ghoul, Pigeon, Wulf, Delfin și Rigby. Majoritatea sunt deja disponibile, cu expediere din S.U.A. în orice țară, prețul transportului fiind diferit în funcție de situație.
Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
Informații de pe bikerumor.com
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…