Pentru dezvoltarea noii serii de anvelope Energizer, cei de la Schwalbe au colaborat cu studenți din cadrul Universității Bochum, din Germania. Iar crearea acestui produs nu a fost una întâmplătoare: a fost construit pentru a echipa un vehicul solar, ce va participa la cursa din Australia, World Solar Challange, ce se va desfășura între Darwin și Adelaide, traversând astfel continentul.
Pe lângă faptul că noile anvelope trebuie să ofere o viteză mică de rulare, pentru a economisi energie, acestea trebuie să facă față temperaturilor de peste 40 de grade și unor viteze de până la 120 km/h.
Ambițiile celor de la Schwalbe nu s-au oprit aici. În acest moment, sunt deciși să dea înconjorul lumii, în premieră cu un automobil solar, urmând astfel să intre în Cartea Recordurilor.
Una peste alta, anvelopa Schwalbe Energizer Solar va fi comercializată în scurt timp, fiind un model identic precum cel care echipează automobilul solar în marea sa expediție și va fi disponibilă în două dimensiuni distincte.
via Schwalbe
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…
Vezi comentarii
@sundried: rezistență mică la rulare sună mai bine și nu mai crează confuzii. :)
chestia e ca trebuia sa fie "rezistenta minima de rulare" :p
@radu: daca tu iti imaginezi ca sunt aceleasi cauciucuri cu cele pe care le aveai tu acum 25 de ani ... in ciuda fatului ca aspectul este similar, exista x variante de guma cu proprietati la care nici nu se visa pe vremea aia. in ziua de azi numai aspectul este asemanator, si are mai mult de-a face cu aerodinamica decat cu aderenta. ce era aerodinamic acum 50 de ani ramane aerodinamic si azi...
@edd: am corectat greșeala, cu scuzele de rigoare. Era prea de tot, oricum. :)
"din cauza vitezei". cum zice romanu, i-a luat mana pe dinainte si au scris gresit...
se intelege... e de la dorinta de a scrie articole cat mai multe si in viteza.
arata mai mult cu un furtun de udat gradina, rasucit pe janta, cum isi faceau unii in anii '90 la Pegas-uri.
sau cu un model de anvelopa pe care l-am avut pe prima mea bicicleta de copii, prin '84, ungureasca parca, cu roti de 16 inci. mi-aduc si acum aminte, era un cauciuc kaki, cu peretele gros, cu o consistenta foarte interesanta, se simtea si tare si moale in acelasi timp, adica avea si aderenta buna, dar o densitate maricica. chiar daca acele canale longitudinale te duceau cu gandul ca vei derapa usor sau ca se va intepa repede, din fericire, nu era chiar asa, isi faceau treaba de minune.
"noile anvelope trebuie să ofere o viteză minimă de rulare pentru a economisi energie " - serios ? :)