Un reportaj realizat de Mihai Tatulici despre pistele de biciclete din București, ce merită toată atenția. Invitat în emisiune, George Culda, președintele asociației Bate Șaua să Priceapă Iapa.
Un demers de lăudat în condițiile în care știm cu toții că pistele de biciclete din București au fost construite de mântuială, au fost amplasate aberant și în plus, au stors de la buget sume imense, bani ce bineînțeles puteau fi utilizați cu o viziune coerentă și eficientă. Vizionare plăcută!
În octombrie am fost în Spania, unde Merida a lansat trei noi biciclete. Evenimentul a fost cu atât mai important…
Roțile pentru MTB Proven Carbon XC Dynamo recent lansate de Hunt, un producător de roți din carbon cu un excelent…
Recent ne-am deplasat în Spania unde Merida tocmai a lansat cea mai mare și mai extremă bicicletă mtb electrică a…
Vezi comentarii
Desi imi displace total fata lui Tatuluici,subiectul e interesant,de actualitate si cuprinde doar prezentarea realitatii.Mai este nevoie de multe voci si factori de presiune la nivelul sectoarelor si Primariei Capitalei, ca sa se realizeze ceva.
Ce arata reportajul este doar latura "penala" a proiectului de infrastructura rutiera pentru biciclete, adica rezultatul deturnarii fondurilor alocate din buget(o linie discontinua, serpuita, manjita bezmetic pe trotuar).
Cei care au realizat asta,nu numai ca nu s-au obosit sa conceptualizeze anvergura unui astfel de proiect,dar nu si-au dat nici macar interesul sa "preia",sa adapteze si sa transpuna in realitatea cotidiana planul gata facut de alte metropole civilizate din Europa.
Sper sa se miste totusi ceva in capitala asta balcanica, pentru ca pe langa atatia rechini avizi dupa bani mai sunt si oameni isteti si cu bune intentii(romanul trebuie sa inteleaga odata, ca pentru orasul in care vrei sa traiesti e musai sa mai faci cate ceva din care sa nu iasa intotdeauna bani).
Trec zilnic pe langa minunata statie de pe cantemir. Exista aceasta situatie de vreo 2 ani. Am facut haz de prostia autorului pe antibike.ro. A fost scris un articol intr-un ziar. Rezultatul? Situatia continua fara problema. Multumesc Romania!
E clar ca toti angajatii "companiei" responsabile cu "mascarada" ar trebui inlocuiti, dar cu o conditie: Fiecare membru sa aiba in posesie o bicicleta si sa o utilizeze cel putin o data pe saptamana pentru a realiza si intelege rolul ei si al rutelor dedicate bicicletelor.