Materialul dur care imbraca protectiile si care are principala misiune de a proteja in cazul unor cazaturi, a fost subtiat, pentru o greutate mult mai redusa a produsului final, dar in acelasi timp rezistenta acestuia a fost sporita. Astfel, acesta este compus din polipropilena in proportie de 85% si din cauciuc termo plastic in proportie de 15%, cele doua materiale combinate avand scopul de a absorbi socurile puternice si vibratiile primite in carcasa exterioara a protectiilor.
Atat pentru protectia manilor cat si pentru cea a genunchilor, constructia din doua doua piese, permite mobilitate maxima si in acelasi timp control absolut al bicicletei. Partea din spate a protectiilor este deschisa pentru a permite pielii sa respire atat la urcari cat si la coborari.
Raspunzator pentru greutatea finala mica a acestor protectii este si spuma perforata EVA de 13 mm grosime ce se afla in spatele carcasei de protectie. Aceasta este special conceputa astfel incat sa permita o ventilatie corecta a protectiilor dar in acelasi timp sa nu permita comprimarea spumei in timp. Se pare ca aceastea sunt cele mai high tech protectii oferite de Race Face pina in prezent, lista de capacitati ale acestora putand sa continue chiar mai mult.
via | Race Face
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…