Este o metoda la care nu au recurs multi producatori, cei de la Pronghorn denumind-o Ride On Top. Dar de ce s-a optat pentru plasarea amortizorului pe teava superioara a cadrului? Producatorul ne ofera si cateva explicatii : aceasta pozitionare ofera o mai buna distribuire a energiei atat pe orizonatala cat si pentru partea frontala. Partea anterioara a cadrului ramane astfel foarte stabila si rigida. Rezultatul se simte cel mai bine pe traseu : la urcari bicicleta se simte si actioneaza ca si cum ar avea un cadru rigid iar la coborari se simte ca o bicicleta de downhill.
O alta noutate este reprezentata de imbinarea tevilor cadrului. Acestea nu folosesc plastic ca in mod normal pentru imbinari ci un latex special, rezultatnd intr-un produs mult mai rezistent si mai usor. Cu 1.690 de grame pentru dimensiunea de 16″, putem afirma ca este un cadru usor.
Pretul este, bineinteles, pe masura calitatii cadrului. Nu mai putin de 2.675 euro trebuie sa scoti din buzunar pentru a intra in posesia varfului de gama de cadre produse de Pronghorn.
Mai multe informatii gasesti pe : pronghornracing.dk.
via | ProngHornRacing
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…