Categorii: EvenimenteNoutati

Primăria răspunde petiției OPTAR

La nicio lună de la marșul bicicliștilor bucureșteni, Primăria Municipiului București oferă un răspuns petiției înaintate de către OPTAR. Prin documentul transmis în octombrie, Organizația cerea autorităților locale și centrale, în principal, să încurajeze folosirea mijloacelor de transport alternativ pentru deplasarea în oraș. În cazul Capitalei, replica oferită de edili este una cel puțin interesantă.

Practic, Direcția Generală Infrastructură și Servicii Publice a PMB a recunoscut importanța discuțiilor cu societatea civilă pe tema pistelor, dar precizează că pe viitor, pistele vor fi amplasate “(…) în special, pe zona carosabilă (…) cu toate că reglementările tehnice în vigoare permit realizarea acestora și pe trotuare”. Așadar, cum era cu blana și năravul?

Traian Goga

Traian Goga este redactor FreeRider.ro încă de la începuturile revistei și reprezintă una dintre vocile care contează în ciclismul românesc.

Vezi comentarii

  • Din punctul meu de vedere, cei de la Primarie au dat un raspuns cam asa:
    "bine ma, ne-ati prins, n-am facut cum trebuie pistele, ii incurcati pe pietoni. o sa vedem cum facem sa le facem si pe sosea cum vreti voi, chiar daca o sa ni-i punem pe soferi in cap." De fapt nu fac altceva decat sa ne lase sa mergem pe carosabil, cum era si normal, insa pistele vor fi trasate doar la misto pe prima banda disponibila (a se citi a 2-a banda de pe carosabil, fiindca prima reala e ocupata mereu de masini parcate), urmand ca noi sa ne riscam vietile printre masini. N-o sa se faca nimic in ceea ce priveste parcarile supraetajate pt a disparea masinile parcate pe prima banda si pe trotuare. Pot sa pariez pe ce vreti voi ca n-o sa se intample niciodata o decongestionare a traficului si a locurilor de parcare in tara asta ticsita de masini pt ca romanul a fost nascut si crescut in masina, mai ales dupa '89.

  • Personal, vad astfel lucrurile. Prin acest răspuns inteleg că există portița prin care autoritățile ne pot fenta din nou, făcând pistele pe unde vor. Scrie clar că pistele vor fi în special pe carosabil, dar nu exclusiv pe carosabil. În cel mai bun caz este o jumătate de măsură.

  • Numai avantaje:

    - o sa fie mai palpitant printre masini decat pe trotuar.

    - o sa se poate parca masini si pe trotuar si pe pista de biciclete

Share
Published by
Traian Goga

Stiri Recente

(P) Kross: de la un mic magazin din Polonia, la unul dintre cei mai importanți producători europeni

Fiecare brand de biciclete are o poveste interesantă, unele mai fascinante ca altele și cel mai frumos este când le…

4 zile in urma

Suport de 6 biciclete de la Thule: noul Revert

Thule a găsit o soluție de a transporta 6 biciclete pe un suport care se montează pe cârlig, un suport…

o săptămână in urma

Noul Pinarello Dogma XC, hardtail și full-suspension

Pinarello, cunoscut mai degreabă pentru cursierele de top pe care le fabrică, lansează în tandem noul Dogma, o bicicletă de…

o săptămână in urma