Prețul powermetrelor este în continuă scădere și devin pe zi ce trece o opțiune mai accesibilă de antrenament chiar și pentru amatorii cu buget mai redus. Noul model Power2max NGeco cu măsurarea pe spider-ul angrenajului oferă date despre putere de la ambele picioare dar și cadență și compensarea temperaturii, cu o durată mare de viață a bateriei, începând cu prețul de doar 490 Euro/USD. Doritorii pot îmbunătăți apoi senzorul pentru a avea aproape toate facilitățile modelului de top NG care costă 990 Euro/USD.
NGeco nu este calibrat cu o precizie la fel de bună ca modelele scumpe, așa că acuratețea este de doar 2% față de 1% la modelul NG iar compensarea temperaturii nu se face la fel de performant, însă aceasta există. Măsurarea puterii se face tot de la ambele picioare dar nu independent (pentru acest lucru e necesar un upgrade). Accelerometrul încorporat măsoară și cadența fără să fie necesari magneți sau alți senzori, lucru pe care îl fac de altfel aproape toate modelele de pe piață.
Modelul ieftin se remarcă prin capacul de cauciuc al bateriei care asigură 400 de ore de funcționare, în timp ce modelul scump NG are acumulator încorporat pentru doar 150 de ore de autonomie. Capacul de cauciuc a fost testat intens în condiții de ploaie și noroi fără să apară probleme. Transmiterea informațiilor se face pe ANT+ sau Bluetooth iar opțiunile pentru angrenaj sunt prezentate mai jos:
Modelele ce vin fără angrenaj sunt cele pentru versiunile direct-mount unde powermetrul se poate instala chiar de utilizator. Cele cu angrenaj cu tot necesită montajul fizic la atelierele din Germania unde sunt produse toate versiunile, fixarea pe angrenaj fiind permanentă. Pentru cei ce vor să păstreze neapărat foile Shimano, acestea se pot monta pe brațe Rotor sau FSA.
Există de asemenea versiuni pentru MTB care vor avea variante NG și NGeco. La fel ca la șosea, există soluții FSA pentru angrenaje fără montaj direct, pentru foi cu 4 șuruburi și BCD de 104 mm, în timp ce versiunile pentru montaj direct se potrivesc pe angrenajele Race Face și SRAM.
Versiunile de șosea vor fi disponibile începând cu septembrie 2017 în timp ce modelele de MTB vor fi disponibile două luni mai târziu.
Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
Informații și imagini de pe bikerumor.com