Categorii: CursiereNoutati

Pe cursierele Focus ale AG2R din TDF continuă testarea grupului SRAM electronic wireless

Jurnaliştii de la Bikerumour.com au reuşit să inspecteze de aproape cursierele echipei AG2R-La Mondiale. Cum Turul Franţei e în prima parte a sezonului, nicio echipă nu testează încă modele cu frâne pe disc, deci nu existau exemplare de Focus Izalco Disc nicăieri în tabăra AG2R-La Mondiale, dar asta nu înseamnă că nu există nimic de văzut, echipa testând presupusele viitoare componente SRAM electronice wireless.

Cei de la SRAM se pare că nu au făcut niciun comentariu reporterilor, dar nici nu i-au împiedicat să se apropie şi să facă nişte poze mai detaliate. Probabil grupul va ieşi pe piaţă cât de curând.

Se pare că întreaga echipă va merge pe grupul wireless atât pe bicicletele principale cât şi pe cele de rezervă, dar numai pe cele Izalco Max normale, cele de Time Trial fiind în continuare echipate cu grupuri mecanice.

Nu s-a schimbat mare lucru la manete de la ultimele poze spion, decât faptul că nu a mai fost înlăturat logo-ul SRAM. Se pare că manevrarea se va face cu un singur levier şi este foarte probabil să se facă după cum se bănuia şi înainte, levierul dintr-o parte să schimbe în sus, celălat în jos iar apăsarea simultană a lor să schimbe foaia de angrenaj.

Există mici butoane şi LED-uri atât pe deraiorul din faţă cât şi pe cel din spate, acestea folosind probabil la sincronizare şi la indicarea nivelului de încărcare a bateriei.

Motorul este cel mai probabil încastrat în partea frontală a deraiorului din spate.

În mod surprinzător, se pare că unul din şuruburile de reglaj pentru limitare se poate regla cu mâna, fără şurubelniţă. Celălalt pare a fi normal.

Mai mult ca sigur bateriile de pe cele două deraioare sunt interchimbabile şi se introduc de sus în jos. Se pare că există un clichet care permite scoaterea bateriilor. Cum nu se vede nicio mufă de alimentare, probabil există un încărcător separat, bateriile putând fi încărcate în casă sau oriunde e convenabil.

Informaţiile şi pozele sunt preluate de pe Bikerumour.

Horațiu Campian

Horaţiu pedalează şi merge pe munte de când se ştie, dar s-a apucat serios de mountain bike şi de participarea la concursuri în 2006, iar de cursieră în 2010. Când nu pedalează, aleargă pe poteci de munte, iar iarna practică schi-alpinism. Iubeşte potecile de MTB din Carpaţi şi şoselele şerpuitoare ale Alpilor. Zona sa preferată de MTB este Bran-Moieciu.

Share
Published by
Horațiu Campian

Stiri Recente

(P) Kross: de la un mic magazin din Polonia, la unul dintre cei mai importanți producători europeni

Fiecare brand de biciclete are o poveste interesantă, unele mai fascinante ca altele și cel mai frumos este când le…

3 zile in urma

Suport de 6 biciclete de la Thule: noul Revert

Thule a găsit o soluție de a transporta 6 biciclete pe un suport care se montează pe cârlig, un suport…

o săptămână in urma

Noul Pinarello Dogma XC, hardtail și full-suspension

Pinarello, cunoscut mai degreabă pentru cursierele de top pe care le fabrică, lansează în tandem noul Dogma, o bicicletă de…

o săptămână in urma