Jurnaliştii de la Bikerumour.com au reuşit să inspecteze de aproape cursierele echipei AG2R-La Mondiale. Cum Turul Franţei e în prima parte a sezonului, nicio echipă nu testează încă modele cu frâne pe disc, deci nu existau exemplare de Focus Izalco Disc nicăieri în tabăra AG2R-La Mondiale, dar asta nu înseamnă că nu există nimic de văzut, echipa testând presupusele viitoare componente SRAM electronice wireless.
Cei de la SRAM se pare că nu au făcut niciun comentariu reporterilor, dar nici nu i-au împiedicat să se apropie şi să facă nişte poze mai detaliate. Probabil grupul va ieşi pe piaţă cât de curând.
Se pare că întreaga echipă va merge pe grupul wireless atât pe bicicletele principale cât şi pe cele de rezervă, dar numai pe cele Izalco Max normale, cele de Time Trial fiind în continuare echipate cu grupuri mecanice.
Nu s-a schimbat mare lucru la manete de la ultimele poze spion, decât faptul că nu a mai fost înlăturat logo-ul SRAM. Se pare că manevrarea se va face cu un singur levier şi este foarte probabil să se facă după cum se bănuia şi înainte, levierul dintr-o parte să schimbe în sus, celălat în jos iar apăsarea simultană a lor să schimbe foaia de angrenaj.
Există mici butoane şi LED-uri atât pe deraiorul din faţă cât şi pe cel din spate, acestea folosind probabil la sincronizare şi la indicarea nivelului de încărcare a bateriei.
Motorul este cel mai probabil încastrat în partea frontală a deraiorului din spate.
În mod surprinzător, se pare că unul din şuruburile de reglaj pentru limitare se poate regla cu mâna, fără şurubelniţă. Celălalt pare a fi normal.
Mai mult ca sigur bateriile de pe cele două deraioare sunt interchimbabile şi se introduc de sus în jos. Se pare că există un clichet care permite scoaterea bateriilor. Cum nu se vede nicio mufă de alimentare, probabil există un încărcător separat, bateriile putând fi încărcate în casă sau oriunde e convenabil.
Informaţiile şi pozele sunt preluate de pe Bikerumour.