Nu, nu e o iluzie. Ce vezi în fața ochilor tăi este cât se poate de adevărat. Este o adevărată mașinărie de viteză, iar cei de la echipa profesionistă Euskaltel-Euskadi pot să îți confirme acest lucru.
Bijuteria în valoare de 9.000 de euro este vârful de gamă a celor de la Orbea, încă de la lansarea modelului în 2003. Pe atunci Iban Mayo făcea legea în Alpii francezi pe așa ceva, în timpul etapelor din Marea Buclă. De atunci și până acum, Orca a mers din bine în mai bine. În 2006 a primit premiul Eurobike și în 2008 a fost prima bicicletă care a beneficiat de inserții de magneziu în cadru. Rutierii echipei Euskaltel, ei fiind cei care o folosesc de 9 ani, au repurtat niște victorii in cadrul competițiilor majore folosind această bicicletă. Două din exemplele cele mai concludente sunt Samuel Sanchez, care a câștigat cursa pe șosea de la Jocurile Olimpice din Beijing și s-a clasat pe locul 4 în Turul Franței de anul trecut, și Igor Anton, care a cucerit teribilul Mont Zoncolan din Turul Italiei. Așadar, Orca GDi2 este concepută pentru orice profil de teren, oferind același nivel de confort și performanțe indiferent de gradul de înclinație al șoselei.
Orele petrecute de acest model în teste în tunelurile aerodinamice i-au sculptat forma, dar i-au și scăzut rezistența la înaintare. Orca GDi2 cântărește în jur de 7.2 kilograme și iese în evidență prin confort și rigiditate, cel puțin dacă este să dăm crezare spuselor cicliștilor profesioniști. De remarcat ar mai fi și faptul că bicicleta beneficiază de garanție pe viață.
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…