Probabil că cei care-și doresc un full-suspension cu o geometrie lungă și stabilă și care peste toate astea, să fie și ușor de întreținut, se vor gândi la un Orange. Totul este mare și lung: de la reach, la chainstay și de la stack la amparament (1.3m în dimensiunea XL!). Geometria duce mult către o bicicletă de downhill, deși acest Orange este un All-Mountain-Enduro, cu o cursă a suspensiilor de 150/140mm. Totuși, aspectul ne lasă de înțeles că bicicleta asta este pregătită să suporte mai multe abuzuri decât ar putea oricine să-i ofere.
Cadrul este construit din aluminiu, cu clasicele suduri mari la vedere, inclusiv cea care împarte downtube-ul în două. Suspensia de tiop Single Pivot este ușor de întreținut și promite să livreze performanță, iar cadrul are o garanție de 5 ani. Pe de altă parte, este cu 20% mai rigid torsional decât versiunea precedentă, în condițiile în care greutatea acestuia nu a crescut.
Bicicleta va fi disponibilă într-o singură variantă, SE (Special Edition), oferită pentru nu mai puțin de 7.200 euro. În această sumă vei primi o furcă RXF 36 M.2 Air și un amortizor TTX1 Air, ambele de la Ohlins, alături de o transmisie Shimano SLX sau roți cu butuci Hope. Chiar și frânele provin de la Hopre, modelul Tech 3 E4, cu câte 4 pistoane în etrier. Alte componente provin de la SDG, Race Face sau Renthal, deci nu se poate spune că s-au făcut economii pe undeva.
via Orange Bikes
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…