Probabil că cei care-și doresc un full-suspension cu o geometrie lungă și stabilă și care peste toate astea, să fie și ușor de întreținut, se vor gândi la un Orange. Totul este mare și lung: de la reach, la chainstay și de la stack la amparament (1.3m în dimensiunea XL!). Geometria duce mult către o bicicletă de downhill, deși acest Orange este un All-Mountain-Enduro, cu o cursă a suspensiilor de 150/140mm. Totuși, aspectul ne lasă de înțeles că bicicleta asta este pregătită să suporte mai multe abuzuri decât ar putea oricine să-i ofere.
Cadrul este construit din aluminiu, cu clasicele suduri mari la vedere, inclusiv cea care împarte downtube-ul în două. Suspensia de tiop Single Pivot este ușor de întreținut și promite să livreze performanță, iar cadrul are o garanție de 5 ani. Pe de altă parte, este cu 20% mai rigid torsional decât versiunea precedentă, în condițiile în care greutatea acestuia nu a crescut.
Bicicleta va fi disponibilă într-o singură variantă, SE (Special Edition), oferită pentru nu mai puțin de 7.200 euro. În această sumă vei primi o furcă RXF 36 M.2 Air și un amortizor TTX1 Air, ambele de la Ohlins, alături de o transmisie Shimano SLX sau roți cu butuci Hope. Chiar și frânele provin de la Hopre, modelul Tech 3 E4, cu câte 4 pistoane în etrier. Alte componente provin de la SDG, Race Face sau Renthal, deci nu se poate spune că s-au făcut economii pe undeva.
via Orange Bikes
Pe măsură ce orașele din întreaga lume se confruntă cu aglomerația, poluarea și schimbările climatice, bicicletele devin un jucător cheie…
Astăzi a fost prezentat Turul României, ediția 2025, a 57a. Federația Română de Ciclism a anunțat detaliile și așa am…
Sezonul competițional a început însă concursurile încă nu sunt multe, este încă devreme. Însă câteva au avut deja loc, iar…