Mai nou, tot felul de plasări de produse din tagma native advertising-ului par a fi luat locul clasicelor prezentări de produse, iar în materie de ciclism e tare ușor să plasezi produse noi care „întâmplător” apar ca fiind folosite de sportivi în timpul antrenamentelor de unde mai scapă câte-o poză, două pe diverse canale social media. Așadar, prin intermediul lui Mark Cavendish (Ettix-Quick Step) aflăm și noi de noii ochelari ai celor de la Oakley.
Diverse surse de pe Internet sugerează că numele lor ar urma să fie Jawbreaker, însă ce este clar e că sunt o combinație între actualul model RadarLock și primul hit al celor de la Oakley, datând din 1984, Eyeshade. Un an mai târziu, aceștia din urmă au fost purtați de Greg Lemond în Turul Franței, unde a încheiat pe locul secund, cu acea ocazie lansând și moda ochelarilor speciali pentru ciclism. Deocamdată, nu există mai multe detalii despre noul model, dar probabil că vor apărea într-un viitor nu foarte îndepărtat.
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…